JasonStatham Geplaatst: 20 april 2016 Rapport Geplaatst: 20 april 2016 Was het eventjes vergeten! :$ Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 april 2016 Rapport Geplaatst: 20 april 2016 Valiant Hearts: The Great War Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 april 2016 Rapport Geplaatst: 20 april 2016 Valiant Hearts: The Great War Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 mei 2016 Rapport Geplaatst: 1 mei 2016 (bewerkt) Excuus! Bedankt voor de reminder, Dexist! Bewerkt: 1 mei 2016 door NickOwnage Reageren
Platypus Geplaatst: 1 mei 2016 Rapport Geplaatst: 1 mei 2016 (bewerkt) Until Dawn? Bewerkt: 1 mei 2016 door Platypus Reageren
SpacyColours Geplaatst: 1 mei 2016 Rapport Geplaatst: 1 mei 2016 Bedankt, eindelijk eentje die ik wist! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 mei 2016 Rapport Geplaatst: 1 mei 2016 Lekker duidelijk. Freddy Fish? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 1 mei 2016 Rapport Geplaatst: 1 mei 2016 Haha die is niet zo eenvoudig! Is het een DBZ spel? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 2 mei 2016 Rapport Geplaatst: 2 mei 2016 Hmmm, nee. Dat het jullie niet lukt om op basis van enkel dit plaatje meteen het juiste spel raden, dat had ik al verwacht. Dat was ook mijn bedoeling, om jullie allemaal eerst even te laten kijken en puzzelen. Dat vind ik persoonlijk leuker en eerlijker dan het plaatsen van een heel herkenbare screenshot of artwork van een game, waarbij iedereen die dat spel toevallig kent het meteen weet, en de rest daardoor vrij kansloos is. Maar oeioeioei, jongens, dat het zó erg zou zijn had ik nooit kunnen denken. Hoe kunnen jullie nou niet zien...? Nou, goed dan, ik help jullie. Een vage foto van het Spaanse stadje Cáceres vormt het decor van die locatie in het spel. Ik heb strategisch daarvan de screenshot genomen om jullie daarmee volledig op het verkeerde spoor te zetten. Het valt namelijk zo uit de toon met de rest van het spel dat je puur op basis daarvan nooit kan raden in welk spel je zit. Vergeet die achtergrond dus, en focus je op... nou ja. Mix de persoon uit FrankyFourFingers' gebruikerstitel met één van de karakters in zijn handtekening en dan ben je er ongeveer wel. Reageren
aron24 Geplaatst: 2 mei 2016 Rapport Geplaatst: 2 mei 2016 Het lijkt op Mario(rood petje, kenmerkende schoen). Ik ga voor Super Mario Sunshine, aangezien daar een stadje inzit, maar het zou zomaar eens een andere kunnen zijn. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 2 mei 2016 Rapport Geplaatst: 2 mei 2016 Fout, maar je komt al in de buurt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.