JasonStatham Geplaatst: 22 mei 2016 Rapport Geplaatst: 22 mei 2016 Zo'n GF fans als dat ik ben had ik dat spel op release gekocht. Heb het altijd jammer gevonden hoe het amper een vooruitgang was ten opzicht van eerste deel De minimalistische art-style moet deze eigenlijk weggeven, maar desnoods zoom ik later uit om te hinten: Reageren
Platypus Geplaatst: 22 mei 2016 Rapport Geplaatst: 22 mei 2016 The Unfinished Swan, leuke indiegame. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 22 mei 2016 Rapport Geplaatst: 22 mei 2016 Ik kan zeggen de hele Mario franchise, maar ik zeg Donkey Kong country Reageren
Platypus Geplaatst: 22 mei 2016 Rapport Geplaatst: 22 mei 2016 @Danger_dog_guy_7: Die afbeelding is niet de opgave. Franky postte die om te zeggen dat mijn antwoord juist is. Dit is wel de opgave: Reageren
Platypus Geplaatst: 22 mei 2016 Rapport Geplaatst: 22 mei 2016 Dat is juist. Het was een simpele opgave, denk ik. Maar RDRevolver is ook een zeer 'underrated' game. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 mei 2016 Rapport Geplaatst: 22 mei 2016 Jah, een makkie natuurlijk. Persoonlijk ben ik er niet helemaal weg van, het was een welkome toevoeging omdat er haast geen wild west games waren. Maar eigenlijk beleefde ik aan Gun, wat niet lang na deze verscheen, veel meer plezier.. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 mei 2016 Rapport Geplaatst: 22 mei 2016 Yakuza 4 En we hebben een kenner! Jij mag weer Kai Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.