JasonStatham Geplaatst: 17 juni 2016 Rapport Geplaatst: 17 juni 2016 Hitman Sniper Challenge ! Dat dacht ik ook eventjes, maar textures lijken toch wel wat ouder Ik ga voor Hitman 2: Silent Assassin, aangezien je die vandaag ook hebt uitgespeeld Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 juni 2016 Rapport Geplaatst: 17 juni 2016 Hitman Sniper Challenge ! Dat dacht ik ook eventjes, maar textures lijken toch wel wat ouder Mrkwark dacht het toch goed!Volgende voor kwart Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 juni 2016 Rapport Geplaatst: 17 juni 2016 Wat jammer Nu ik zo scherp kijk, valt het inderdaad wel mee en ziet het er helemaal niet uit oud ofzo. Wat ik wou zeggen is dat het toch iconisch is voor 47 hoe we allemaal al aan Hitman denken terwijl we alleen een vent door een raampje zien door het vizier van een sniper Reageren
Mrkwark Geplaatst: 17 juni 2016 Rapport Geplaatst: 17 juni 2016 Wat jammer Nu ik zo scherp kijk, valt het inderdaad wel mee en ziet het er helemaal niet uit oud ofzo. Wat ik wou zeggen is dat het toch iconisch is voor 47 hoe we allemaal al aan Hitman denken terwijl we alleen een vent door een raampje zien door het vizier van een sniper Hij heeft trouwens zelfs een achievement als je hem dood schiet! Succes ! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 18 juni 2016 Rapport Geplaatst: 18 juni 2016 Wat jammer Nu ik zo scherp kijk, valt het inderdaad wel mee en ziet het er helemaal niet uit oud ofzo. Wat ik wou zeggen is dat het toch iconisch is voor 47 hoe we allemaal al aan Hitman denken terwijl we alleen een vent door een raampje zien door het vizier van een sniper Komt meer door DDG als fan van Hitman. Dan door de foto. OT: Skate 2? Reageren
Mrkwark Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 Go! Go! Hypergrind ? Je doet me gelijk weer aan me jeugd denken hehe Jullie hebben mijn hint van method back flip in ieder geval goed ontvangen haha Maar het is geen Go Go! Hypergrind Reageren
JasonStatham Geplaatst: 26 juni 2016 Rapport Geplaatst: 26 juni 2016 Heb je een hint voor ons Meneer Kwark? Platform of iets dergelijks :$ Reageren
Mrkwark Geplaatst: 28 juni 2016 Rapport Geplaatst: 28 juni 2016 Origineel uitgebracht voor de Sega Dreamcast en al zo'n 4 jaar beschikbaar op steam Succes ! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 juni 2016 Rapport Geplaatst: 28 juni 2016 Ik heb 'm! Jet Set Radio! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.