ERRWINS Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2014 (bewerkt) Hallo mede PS3 eigenaren, Aangezien de vorige meeting zeer geslaagd was, organiseer ik bij deze wederom een meeting. De meeting vindt plaats op donderdag 30 oktober 2014 en gaat van start om 20:00. @Joriz stelt zijn live stream beschikbaar, die te bekijken is in de chat, voor deze speciale avond. Dit betekent dus ook dat hij bij de meeting aanwezig zal zijn. Wat er allemaal gaat gebeuren en wat de regels zijn, lees je verder in deze post. Regels: Vernielingen van andermans materiaal is niet toegestaan.. Indien je een headset hebt, dien je je te gedragen en is schelden absoluut verboden. Gezelligheid en respect wordt zeer gewaardeerd. Playlist: 3 races 3 deathmatches 2 capture jobs 2 last team standing Extra informatie: Aangezien Halloween voor de deur ligt, stellen we een kleine eis aan onze bezoekers. We verplichten niemand maar wanneer iedereen een kledingstuk in het oranje heeft, zou dit echt geweldig zijn. In het teken van Halloween én het forum! Deelnemers: [table=header]Deelnemers|PSN|Aanwezigheidsstatus|Headset @ERRWINS|ERRWINS|Aanwezig|Ja @Joriz|Joriz86|Aanwezig|Ja @KaiSkillzz|Alaska1001|Aanwezig|Ja @Larsiexd|larsiexd|Onder voorbehoud|Nee @sabinee1995|Sabientje1995|Aanwezig|Ja |jaron-XX_3M|Aanwezig|Nee @mekane|smartkid075|Aanwezig|Ja @Together|boy981|Onder voorbehoud|Ja @Mocrotunus|Mocrotunus|Aanwezig|Nee @Dutch_Nator|dutch_nator|Aanwezig|Ja [member-gamerfreakpatje]|gamerfreakpatje_|Aanwezig|Nee @van_den_brink|van_den_brink|Aanwezig|Nee @AKunicorn_killer|AKunicorn_killer|Aanwezig|Ja @FGras|FGras|Aanwezig|Nee[/table] Aantal plekken vrij: 0 Bewerkt: 30 oktober 2014 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2014 (bewerkt) Ik zal proberen aanwezig te zijn, maar ik ben niet 100% zeker. Ik laat het in ieder geval op tijd weten! Zet me maar op 'onder voorbehoud'. Bewerkt: 27 oktober 2014 door KaiSkillzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2014 Ik weet niet of ik kan, maar ik wil wel. Waarschijnlijk kan ik wel. ik heb nog wat te goed te maken van vorige keer . Zet mij maar op misschien.Heb geen headset. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2014 Ik heb het erg naar mijn zin gehad op de vorige meeting, maar op donderdagavonden kan ik helaas niet. Desalniettemin veel plezier jongens! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sabinee1995 Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2014 Ik doe mee! psn sabientje1995 headset ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Count me in! PSN: jaron-xx_3M Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Weer 8 uur. Ik haat GTST. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 28 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Ik heb het erg naar mijn zin gehad op de vorige meeting, maar op donderdagavonden kan ik helaas niet. Desalniettemin veel plezier jongens! Bestaat er ook geen kans je misschien kunt? Dat zou wel leuk zijn want die nek aan nek race zou ik graag nog eens over willen doen Weer 8 uur. Ik haat GTST. Neem GTST op of kom wat later? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Halloween is toch op vrijdag...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Ja ik doe ook mee : PSN smartkid075 ik heb een headset Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Ik wil wel mee doen ondervoorbehoud. Ik weet niet als ik vrijdag toetsen etc heb. Psn: boy981. Headset ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 28 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Halloween is toch op vrijdag...? Dat klopt maar dat houdt ons niet tegen om het te gaan vieren op donderdag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Ik heb het erg naar mijn zin gehad op de vorige meeting, maar op donderdagavonden kan ik helaas niet. Desalniettemin veel plezier jongens! Bestaat er ook geen kans je misschien kunt? Dat zou wel leuk zijn want die nek aan nek race zou ik graag nog eens over willen doen Weer 8 uur. Ik haat GTST. Neem GTST op of kom wat later? Daarna komt er weer een programma dat mn moeder wilt zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mocrotunus Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Ik zal aanwezig zijn en geen headset. PSN: Mocrotunus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutch_Nator Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 (bewerkt) aanwezig / PSN: dutch_nator / Headset: Ja Bewerkt: 28 oktober 2014 door Joriz mega quote weggehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.