van_den_brink Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Ik wil zeker meedoen!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Je moet je psn/headset info er bij zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Ik heb het erg naar mijn zin gehad op de vorige meeting, maar op donderdagavonden kan ik helaas niet. Desalniettemin veel plezier jongens! Bestaat er ook geen kans je misschien kunt? Dat zou wel leuk zijn want die nek aan nek race zou ik graag nog eens over willen doen Helaas niet. Ik ga om 8 uur de deur uit en ben pas na twaalven weer terug, dus dat valt precies in het tijdsbestek van dit evenement. Hopelijk kan ik er de volgende keer wel weer bij zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerfreakpatje Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 aanwezig / gamerfreakpatje_ /headset nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
van_den_brink Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2014 Ohw haha m'n psn is van_den_brink en heb geen headset Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2014 Hoe laat is het ongeveer af? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutch_Nator Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2014 een vriend van me die zeker kan ! : aanwezig / PSN: AKunicorn_killer / headset: ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 29 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2014 een vriend van me die zeker kan ! : aanwezig / PSN: AKunicorn_killer / headset: ja Wat is zijn forumnaam? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutch_Nator Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 een vriend van me die zeker kan ! : aanwezig / PSN: AKunicorn_killer / headset: ja Wat is zijn forumnaam? Hij zit niet op het forum Maakt dat uit? Ik hoop van niet want hij wil zo graag komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 30 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 (bewerkt) Het is een meeting voor het forum dus hij moet wel geregistreerd zijn. Hij kan een account maken door bovenaan onze website op Registreren te klikken. Bewerkt: 30 oktober 2014 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AKunicorn_killer Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 Het is een meeting voor het forum dus hij moet wel geregistreerd zijn. Hij kan een account maken door bovenaan onze website op Registreren te klikken. Hier ben ik dan, aanwezig / psn: AKunicorn_killer / headset: ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 Ik ben na enige twijfel toch aanwezig vanavond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 (bewerkt) Het lijkt mij wel leuk om mee te doen vanavond. Mits er nog plek is voor mij? PSN = FGras Headset = Geen Rank = 57 Bewerkt: 30 oktober 2014 door FGras Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 30 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 De laatste leden zijn toegevoegd en dat betekent dat de meeting nu vol is! Deelnemers kunnen rond 19:30u vanavond een invite en eventueel vriendenverzoek verwachten! Het is een meeting voor het forum dus hij moet wel geregistreerd zijn. Hij kan een account maken door bovenaan onze website op Registreren te klikken. Hier ben ik dan, aanwezig / psn: AKunicorn_killer / headset: ja Topper, welkom! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 (bewerkt) Hebben we er zin in? Ik tenminste wel. Maar stuur mij dan gelijk een invite, zodat er een netwerkstoring gaande is. Bewerkt: 30 oktober 2014 door bountyskull_10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.