FGras Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 Hartstikke mooi, ik kon nog net in de groep! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 (bewerkt) Kan ik op de reservelijst voor als er iemand niet komt? Psn weet je vast nog wel en een headset is aanwezig! Bewerkt: 30 oktober 2014 door TheDutchWesley Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 30 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 Komt voor elkaar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DDT Dorus Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 zet mij maar bij de reservelijst als er nog plek over is na wesley, ik zal rond 19.30 online zijn.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 Ik kan niet komen . Sorry! Nog een leuke meeting. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 Kan ik nog meedoen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 30 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 Wacht maar even tot 8 uur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 Wacht maar even tot 8 uur F*ck-,- had de zomertijd nog op m'n ps3 staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 Ik ben online maar nog niet geinvite ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 De eerste Deathmatch gewonnen ^,^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 Ik vond het een zeer geslaagde meeting! En ik heb veel plezier gehad, al waren sommige races een beetje rommelig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 Misschien wel de leukste meeting waaraan ik heb meegedaan. De meeting was meer dan geslaagd en op het eind nog even een paar chille missies gedaan. Geen last gehad van echte beukers en ik ben echt blij dat ik er als laatst ben bijgekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 (bewerkt) T was awesome! 70k verdiend 2 van de 10 missies als eerste geëindigd en in totaal op de 5e plek. Maar ik wist niet dat ik zo slecht was met auto races. Doe mij maar een motor of vliegtuig! En 3 nieuwe psn vriendjes EDIT: Wat ik ook nog graag wil vermelden. Bij dit stukje heb ik mij kreupel gelachen xD Iedereen was elkaar aan t afknallen en ik vloog met de buit weg! https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=76tZHHpEAVg#t=8028 Bewerkt: 30 oktober 2014 door FGras Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 Het was weer super gezellig. Geen idee of we in echt Halloween thema waren. Was fantastisch om zoveel mensen in het oranje te zien. Respect voor Sabinee1995 die als enige wel enge kleding aan had. Hierbij de opname van de livestream. Vanaf circa de 30ste minuut begint het interessant te worden en start de eerst job: Mijn excuses voor het paar keer haperen van de livestream. Ik moet nog een beetje leren hoe livestreamen met YouTube werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 30 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 Het was zeker een geslaagde meeting! Zo mogen er meer komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.