DDT Dorus Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2014 Jammer dat halverwege mijn ps3 chrashte... was inderdaad mooi, volgende keer weer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
van_den_brink Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2014 Ben er volgende keer ook weer bij!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2014 Ben er volgende keer ook weer bij!! dat weer je nu al? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 31 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2014 Ben er volgende keer ook weer bij!! Topper! Ik vermoed over twee à drie weken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mert17 Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2014 ik weet niet wat jullie doen maar halloween is vandaag en morgen dus niet gisteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2014 ik weet niet wat jullie doen maar halloween is vandaag en morgen dus niet gisteren dat zei ik ook al maar ja... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 31 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2014 (bewerkt) ik weet niet wat jullie doen maar halloween is vandaag en morgen dus niet gisteren Dat is toch totaal irrelevant? Je mag er toch naar toe leven en wanneer één van de organisatoren op vrijdag (vandaag) niet kan, dan doen we het een dag eerder of een dag later. Zodoende hebben we gekozen voor een dag eerder. Ik snap niet waarom dit een probleem is EDIT: Om een verdere discussie te voorkomen, wil ik vragen om hier niet verder op te reageren. Eindeloze discussie die nergens goed voor is! Bewerkt: 31 oktober 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swede_Demon Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2014 Ziet er weer leuk uit, volgende keer probeer ik ook eens mee te doen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2014 Was inderdaad hartstikke leuk en gezellig gisteren! Ondanks mijn matige optredens in de Jobs was het een enorm geslaagde avond! Complimenten aan de organisators en de deelnemers! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEA-0592 Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2014 Mensen als er nog ruimte is wil ik vanavond wel mee doen? PSN: Blue_Diary_NL headset : Ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2014 Mensen als er nog ruimte is wil ik vanavond wel mee doen? PSN: Blue_Diary_NL headset : Ja Je bent helaas een dag te laat, want de meeting vond gisteren plaats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.