Nitivity Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2014 Ik weet dat velen van jullie last hebben van de cloudservers. Soms terrecht soms ook niet. Dit topic helpt jullie op weg door simpelweg even te kijken of rockstars bezig is met haar servers.De volgende link zal aantonen of ze bezig zijn met de servers:https://support.rock...icles/200426246 Dus voordat mensen een topic starten met "OMG, ik kan niet connecten". Is het verstandig even hier te kijken. Reageren
Johncubano Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2014 Ja nu is er ook weer wat unavaileble. Hun moeten gewoon zorgen dat de servers ten alle tijden werken. Ik speel het spel supergraag maar de servers en de connection zijn mij een doorn in jet oog Reageren
Together Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2014 Handig. Zo zien mensen snel als het down is of niet. Of als ze lui zijn. Reageren
Dexist Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2014 (bewerkt) Ja nu is er ook weer wat unavaileble. Hun moeten gewoon zorgen dat de servers ten alle tijden werken. Ik speel het spel supergraag maar de servers en de connection zijn mij een doorn in jet oog Handig zo'n site. Maar ja, soms is het nou eenmaal nodig dat er onderhoud is, of er is iets mis en dan moeten ze dat fiksen. Maar zulke downtimes duren vaak nooit heel lang. Bewerkt: 29 oktober 2014 door Dexist Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2014 (bewerkt) Rockstar heeft eenmaal niet de beste servers, maar Rockstar kan de servers wel een (upgrade) geven, zodat ze wat beter werken. Maar als je wat duurdere servers hebt, kost het ook meer geld. Bewerkt: 29 oktober 2014 door bountyskull_10 Reageren
coolguynl Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2014 nu ik net terug kom van een tijde weg kan ik dus geen GTA online spelen dat zuigt. dat ze zorgen dat ze de updates en down time maar rekening houden met ons in plaats van die amerikanen alles te geven wat ze willen Reageren
Tommie59 Geplaatst: 29 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2014 Als ik het goed gezien heb, zijn ze nu bezig met onderhoud. Want dat moet ook gewoon gebeuren. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 13 mei 2015 Rapport Geplaatst: 13 mei 2015 Dit topic moet weer eens op pagina 1 komen te staan Reageren
RyanDanah Geplaatst: 13 mei 2015 Rapport Geplaatst: 13 mei 2015 Gisteravond zou ik even GTA online spelen, maar ik kon me niet anmelden bij het Playstation Network. Mijn Playstation was wel online, want ik kon zien welke games mijn vrienden aan het spelen waren. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 13 mei 2015 Rapport Geplaatst: 13 mei 2015 Ik en een vriend van mij ook. Zou niet weten waardoor dat kwam. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 13 mei 2015 Rapport Geplaatst: 13 mei 2015 Iedereen heeft dat geval denk. Je bent ingelogd, wil online doen maar er staat dat je ervoor ingelogd moet zijn terwijl je dat al bent, vreemd Reageren
RyanDanah Geplaatst: 19 mei 2015 Rapport Geplaatst: 19 mei 2015 Nee, ik was toen niet ingelogd. Want er was niets onder de knop start, online. En er was ook niet een aanmeld knop om me bij PSN aan te melden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.