Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2014 Beste forumleden, Ik heb een vraag in verband met de race creator. Soms zie ik races voorbij komen dat je bijvoorbeeld alleen een sanchez kan kiezen. Dat zou ik ook graag willen want het is altijd handig bij een race. Nu is dus mijn vraag: hoe stel je bij het maken van een race in dat je maar 1 voertuig kan kiezen? Alvast bedankt Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2014 Beste forumleden, Ik heb een vraag in verband met de race creator. Soms zie ik races voorbij komen dat je bijvoorbeeld alleen een sanchez kan kiezen. Dat zou ik ook graag willen want het is altijd handig bij een race. Nu is dus mijn vraag: hoe stel je bij het maken van een race in dat je maar 1 voertuig kan kiezen? Alvast bedankt Als je een race maakt kan je het voertuigtype selecteren. Als je dan op het voertuigtype klikt krijg je een lijst met alle beschikbare voertuigen. Deze kan je dan weer in- en uitvinken Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 31 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2014 Dat weet ik, maar als je bijv. de klasse off-road hebt wil ik dan 1 voertuig uit die klasse beschikbaar hebben en de rest uit die klasse niet Reageren
mert17 Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2014 dat kan in een playlist denk ik Reageren
ERRWINS Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2014 Dat weet ik, maar als je bijv. de klasse off-road hebt wil ik dan 1 voertuig uit die klasse beschikbaar hebben en de rest uit die klasse niet Zodra je een klasse kiest, krijg je als het goed is de soorten voertuigen eronder te zien. Waarna je dan een specifiek voertuig kunt kiezen. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2014 (bewerkt) Menu van je race > Race Details > Available Vehicles > de klasse die je wilt, in jouw geval is dat Off-Road > 'Expand' (Vierkantje) > dan kan je kiezen welk voertuig je wilt gebruiken en welke niet. Veel plezier met je off-road races. Bewerkt: 31 oktober 2014 door tommie59 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Thnx tommie!!! Reageren
DEA-0592 Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Is het niet zo dat als iemand anders dan jou race host dat hij weer andere regels kan instellen? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Als het goed is niet Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Is het niet zo dat als iemand anders dan jou race host dat hij weer andere regels kan instellen? Enkel het verkeer, weersomstandigheden, slipstream, etc.Voor de rest kan die persoon er niks aan veranderen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.