maartenvdz Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Geplaatst: 5 november 2014 Hoe gekker jij doet hoe donker roder je word. Tot dat je Psycho word. Je kan je status bekijken door pijltje naar beneden te drukken, waar je ook je stats kan zien. Je kan weer een lager niveau te krijgen door missie's en activiteiten te doen. Tegenwoordig kan je je ook al zien of iemand in een tank , helicopter, vliegtuig of gevechtsvliegtuig(straaljager) zit. Wel zo handig vliegtuigen en helis vind ik zo kut he als iemand een buzzard of straaljager heeft komt hij meteen naar je toe en schiet je neer (ik vlieg beat veel namelijk) Reageren
coolguynl Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Geplaatst: 5 november 2014 ik vind die vliegtuigen en heli's wel leuk hoor. ik haal er altijd de mensen uit die er niet goed mee om kunnen gaan en dan sta ik op een dak en knal ik ze uit de lucht. niks leuker om mensen die niet met een heli of vliegtuig om kunnen gaan uit de lucht te knallen en rp te verdienen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.