maartenvdz Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 hij zget de hele tijd full of players terwijl er maar 10 mensen in de server zitten wat ik wil joinen hoe kan dit Reageren
Votair Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Had ik ook. Gewoon wachten een dag tot het voorbij is. Reageren
DEA-0592 Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Het kan ook zijn dat je vrienden andere aim instellingen hebben, of dat ze badsport zijn. dan kan je ook niet joinen Reageren
maartenvdz Geplaatst: 3 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Het kan ook zijn dat je vrienden andere aim instellingen hebben, of dat ze badsport zijn. dan kan je ook niet joinen kun je dat instellen andere aim ? want nu heb ik auto aim Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Het kan ook zijn dat je vrienden andere aim instellingen hebben, of dat ze badsport zijn. dan kan je ook niet joinen Aim instellingen heeft hier niks mee te maken, als je een vriend joint die een andere aim gebruikt word je gevraagd om je aim instellingen te veranderden. Als ze Bad Sport zijn, kan je ze niet joinen totdat hun Bad Sport periode afgelopen is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.