ZeroJens Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Ik heb hier al een tijde 2 oude Philips LSB295/10R speakers staan van een oude radio. Nu vroeg ik me af of ik ze kan gebruiken in combinatie met mijn Edifier M3200. uit elk van de speakers komen 2 dunne draadjes. Ik had zelf gedacht van gewoon aan elk van de boxen een 3.5mm jack te verbinden of gaat dit niet werken? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Is er een ingang voor een 3.5mm jack? Zo ja, probeer het. Zo nee, dan zal het moeilijk worden zonder verloopjes/solderen. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 1 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2014 in mijn edifier is er ingang voor een 3.5mm maar zou ik gewoon bij die oude philipse een 3.5 jack kunne aanzetten? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Ja, kan gewoon, wel even kijken welke plus is en welke min is. Het erop solderen kan lastig zijn, heb het eens moeten doen voor mijn Z2300 en dat ging wel maar echt makkelijk is het niet. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 1 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Dus er is geen versterker nodig ofzo tussenin? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Die zit als goed is al in je Edifer. Waarom wil je dit überhaupt doen? Reageren
ZeroJens Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2014 (bewerkt) Maar nee kijk ik heb die oude Philips boxen gevonden van een oude radio. En die wil ik graag gewoon kunne aansluiten als extra boxen op mijn subwoofer van edifier. Of gewoon om op andere dingen aan te sluiten. Bewerkt: 2 november 2014 door ZeroJens Reageren
GolfG60 Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Geplaatst: 2 november 2014 (bewerkt) Als je extra speakers gaat aansluiten, kun je op problemen stuiten. Ik heb eens op oude pc speakers een subwoofer aangesloten, gewoon het linker kanaal gedeeld met een speaker en de subwoofer. Heeft een paar maandjes gedaan, begon te kraken, en uiteindelijk is het linker kanaal stuk gegaan. Tijdelijk maar alles op het rechter kanaal aangesloten maar dat fikte behoorlijk snel uit, toen maar een speakerset gekocht die ontworpen is om hard te gaan. Ik zou dus geen 4 speakers aansluiten, en gewoon sparen voor een krachtigere set mocht dit je eis zijn, of voor een 5.1 set mocht je meer geluidsbronnen willen hebben. Bewerkt: 2 november 2014 door GolfG60 Reageren
ZeroJens Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Maar het is eigenlijk gewoon de bedoeling dat de boxen gewoon werken op een 3.5 jack niet percee die edifier. En vroeg me gewoon of of het ging anders gaan ze gewoon weer weg Reageren
GolfG60 Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Zonder de Edifier gaat het niet tot amper werken, want je hebt dan namelijk geen versterker ertussen. Tweede dingen kunnen gebeuren, je hebt geen geluid, of je hebt heel zacht geluid. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2014 oke ja dan ga ik het maar laten heeft niet veel zin dan. Bedankt voor de hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.