Cassie821 Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Dus mijn vraag is hoe geraak in een winkel in san fierro is er een winkel victim(iedereen weet dat al) dus ik sta er voor en hij gaat nie open is dat normaal of gaat die winkel open om een bepaald uur graag wil ik daar wat informatie over sorry als deze forum al bestaat :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Je zal victim dan gewoon nog niet hebben uitgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Volgende keer zoekfunctie gebruiken. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6853&hl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 als je eens goed gaat kijken in de GTA San Andreas walktrough dan zie je daar veel antwoorden op je vraag en zo ook de vraag waneer je in bepaalde winkels kan want in het begin kan je vrijwel nog nergens in maar naarmate het verhaal vordert komen er meer dingen waar je in kan komen. suc6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Dus mijn vraag is hoe geraak in een winkelin san fierro is er een winkel victim(iedereen weet dat al) dus ik sta er voor en hij gaat nie open is dat normaal of gaat die winkel open om een bepaald uur graag wil ik daar wat informatie over sorry als deze forum al bestaat :rolleyes: dat dacht ik vroeger ook altijd bij Zip :lol: heb daar echt soms 5 minuten staan wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.