FGras Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Ik vraag mij af, voor zo'n groot bedrijf als Rockstar Games. Waarom is de support zo crap? Het lijkt wel alsof het allemaal bots zijn die woorden uit jouw tekst halen waar ze een antwoord op baseren. Voorbeeld 1 uit maart 2014: https://support.rock...equests/2183352 Voorbeeld 2 van vandaag: https://support.rock...equests/2933462 Voor de mensen die geen Social Club account hebben zet ik hier onder het meest recente voorbeeld: Mecaone Today at 19:16 Since update 1.17 my musket gun has been gone. I have read this article (https://support.rock...tle-Update-1-16) but it seems that what fixes the problem for others creates the problem for me. I still do have the musket in the singleplayer but in GTAonline it has disappeared. Please give the musket back! - Mecaone TasheenaM1508 Today at 22:50 Hello Mecaone, We deeply apologize that you've encountered an issue with GTA Online regarding vehicle lost. We'd be happy to investigate this. If your car is missing please provide the following information so our Claims Department can follow up: -Console/Platform: -PSN ID/Xbox Gamertag: -Which Character Slot 1 or 2 -An inventory of any vehicles missing -How many garage slots are currently open if any: Once we are provided this information, we will gladly investigate this. Best regards, Tasheena M. Rockstar Support Mecaone Today at 23:27 Hello Tasheena M. My car is not missing. My gun called a musket is missing. Greetings, Mecaone. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Denk je dat ze voor die miljoenen mensen serieus op elk onderwerp kunnen ingaan? Er zij heel wat mensen die een ticket sturen voor de grap. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Hmmm dit is een leuk onderwerp om over te praten! Er zijn miljoenen, miljoenen, en nog een miljoenen mensen die per dag een ticket sturen. Je kunt er vanuit gaan dat 3/4 een grap is en niet serieus is, maar wel zo word opgevangen bij de Support, en juist de gene die wel serieus zijn weer niet. En R* maakt er weer een groot probleem van etc. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Buiten dat er inderdaad veel mensen zijn die een ticket sturen, snap ik niet waarom je een ticket gaat sturen omdat je een gun mist Het zal best een bijzonder geweer zijn die je mist, maar kom op... Ze geven natuurlijk de mensen met een echt probleem voorrang, als ik daar zou werken en ik krijg zoiets als bovenstaand binnen zal ik eerder op de delete knop drukken dan op de reply Reageren
Joriz Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Ik snap dat het een beetje een geautomatiseerd antwoord is. Maar blijkbaar hebben ze het gewoon heel druk. Voorzie ze dus gewoon van de informatie die ze van je verwachten. Zonder informatie kan een support afdeling namelijk niet zo veel. Hoe meer informatie je levert hoe beter ze je kunnen helpen. Zorg dus dat je de overige gevraagde informatie aanlevert (zoals in welk karakter slot het is) want dan kunnen ze je wel helpen. Reageren
FGras Geplaatst: 3 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2014 (bewerkt) Het flauwe is dat wanneer je een support bericht aan maakt, dat je 9 van de 10 vragen die ze later nog een keer stellen al in hebben gevuld. En het klopt dat ze het vast heel druk hebben. Maar heel klantvriendelijk vind ik dit niet. Vooral bij voorbeeld 1 is er nooit een zinnig antwoord uit gekomen. En na de eerste 3 posts van voorbeeld 2 had ik er ook geen goed vertrouwen in, maar na even doorpraten heeft ze haar excuus aangeboden en heeft deze vrouw de musket gun weer voor mij geactiveerd. Dus vandaag kan ik al niet meer klagen. Ik moet vanmiddag wel ff kijken of de gun inderdaad weer in mijn wapenlijst staat. Kudos voor Tasheena M. Bewerkt: 3 november 2014 door FGras Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.