Wesley Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Geplaatst: 2 november 2014 (bewerkt) Een wat vrij onbekende serie, maar toch wel 1tje die echt FANTASTISCH is. De serie werd gecreëerd door regisseur Frank Darabont, ook wel bekend van de serie 'The Walking Dead' en de film 'The Shawshank Redemption'. Het gaat over de maffia in LA rond de jaren 40/50. Verhaal In het Los Angeles van de jaren 1940 gaat de Los Angeles Police Department (LAPD) van Chief William H. Parker de strijd aan met de onderwereld, waar gangsters Mickey Cohen en Benjamin "Bugsy" Siegel de touwtjes in handen hebben. Joe Teague is een politieagent die gevangen zit tussen twee vuren wanneer hij door de komiek Hecky Nash gevraagd wordt om een gangster te chanteren. Voor mensen die spellen zoals LA Noire en Mafia erg mooi vinden, zal ik deze serie ten zeerste aanraden. Het bevat veel spanning en het heeft een mooi verhaal! Zijn er nog meer mensen die dit ooit eens hebben gezien? Bronnen: Geektown.co.uk & Wikipedia.org & YouTube.com Bewerkt: 2 november 2014 door Wesley Reageren
Nissan Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Damn dit ziet er interessant uit. Waar kun je dit kijken? Reageren
3L1077 Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Ziet er inderdaad interessant uit! Ik kijk vaak op IMDB, en ben dus normaalgezien wel op de hoogt van wat er zich afspeelt in het internationale TV-land, maar hier had ik nog nooit van gehoord. Thanks for sharing! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Het ziet er wel leuk uit, maar kan je het ook op Netflix kijken? Reageren
ShootDaan Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Geplaatst: 4 november 2014 Ik wist hier ook niets van, maar ik ga het zeker kijken. Op popcorntime zijn de eerste drie afleveringen te vinden met ondertiteling. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Geplaatst: 5 november 2014 Zo zo, dat klinkt wel aardig. Heb weer wat te kijken als ik klaar ben met GoT. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.