super_senne Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Geplaatst: 4 november 2014 Hoi, ik heb samen met een vriend een map gemaakt en nu wil hij die map ook op zijn pc (weet ook niet waarom) Maar is het mogelijk dat ik hem in de mail zet en hem zelf blijf houden en dat mijn vriend hem dus heeft, zo ja hoe? Reageren
Votair Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Geplaatst: 4 november 2014 Bijlage toevoegen, denk ik. Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Geplaatst: 4 november 2014 In je appdata staat een mapje van minecraft. Daarin vind je verschillende mapjes, waaronder 'saves'. Als je hierop klikt ga je naar je verschillende werelden. De wereld die je wilt doorsturen kun je dan best in bijlage sturen, op zippyshare zetten, of hem een usb-stickje geven. Reageren
super_senne Geplaatst: 4 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2014 Kan je niet gewoon via de mail? Reageren
Together Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Geplaatst: 4 november 2014 Upload het op een site en stuur hem de link Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Geplaatst: 4 november 2014 Ken je de betekenis van het woord "bijlage"? Desondanks zou ik wel even kijken naar de bestandsgrootte. Grotere maps (waar veel verkend is) zijn toch al gauw enkele tientallen megabytes. Reageren
super_senne Geplaatst: 4 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2014 Kan iemand het stap voor stap uitleggen? Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Geplaatst: 4 november 2014 Kan iemand het stap voor stap uitleggen? Lees mijn post... Reageren
super_senne Geplaatst: 4 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2014 (bewerkt) Dankje wel 3l1077 het is gelukt Bewerkt: 4 november 2014 door super_senne Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.