Jump to content

13 dat spel dat zig afspeelt als een stripverhaal

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

een kerel heeft zelf vernietiging geactiveerd en ik moet dah stoppe maar als ik bij de stop knop kom zit er bom aan vast dan moet ik een trapje op door een deur heen maar waar moet ik dan heen ik kan een ander kamertje open breken of een grote gele schuif deur heen wie weet waar ik heen moet ik heb em voor de ps2

Bewerkt: door gta sa rulezzzzzzz
Geplaatst:
een kerel heeft zelf vernietiging geactiveerd en ik moet dah stoppe maar als ik bij de stop knop kom zit er bom aan vast dan moet ik een trapje op door een deur heen maar waar moet ik dan heen ik kan een ander kamertje open breku of een grote gele schuif duer heen wie weet waar ik heen moet ik heb em voor de ps2

Moet ik dit kunnen lezen? Praat aub abn.

• 4 maanden later...
Geplaatst:

het is eigenlijk vrij simpel

je gaat het trapje op, de eerste deur links, daar staat een ge...euh...hek met een slot aan vast, het slot schiet je kapot en da begin je als een zot alle machines die voor je staan kapot te schieten

het lvl daarna is het eindlvl tegen de mongoose en als je daar tips over wilt (want hij kan moeilijk zijn) dan moet je het maar vragen

XIII rulezz _O_

Geplaatst:

Correct me if i'm wrong maar een half jaar later iets posten met wat het onderwerp te maken heeft gaat een beetje ver he. Ik denk dat hij dan ook Xlll voor een groot deel heeft uitgespeeld.

Ik ben hier wel geen mod ofzo maar leden hierop wijzen is ook geen misdaad.

Correct me if i'm wrong maar een half jaar later iets posten met wat het onderwerp te maken heeft gaat een beetje ver he. Ik denk dat hij dan ook Xlll voor een groot deel heeft uitgespeeld.

Ik ben hier wel geen mod ofzo maar leden hierop wijzen is ook geen misdaad.

Helemaal mee eens.

1.Want ik denk niet meer dat Gta sa rulezz nog dat probleem heeft.

2.Ik denk ook niet meer dat hij meer actief isHij is nog wel actief

3.Ik denk ook niet meer dat hij hier dus ook gaan posten

Bewerkt: door AmsterdamBoy
  • 2 weken later...

1 Ik ben nog steeds niet verder.

2 en bedankt voor de hulp alleen ik speel het niet meer. IK SPEEL HET WEER

3hij mag wel posten want zijn post is nuttig als ik het weer is ga spelen

Bewerkt: door gta sa rulezzzzzzz
Geplaatst:
Hij mag toch wel gewoon posten als hij iets toe te voegen heeft aan het topic ofniet :cab:

Ik kreeg een keer bijna warn omdat ik antwoorde op een topic van een maand oud...

Dus het lijkt mij dat je dit topic gewoon kan laten liggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...