Warrior Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) een kerel heeft zelf vernietiging geactiveerd en ik moet dah stoppe maar als ik bij de stop knop kom zit er bom aan vast dan moet ik een trapje op door een deur heen maar waar moet ik dan heen ik kan een ander kamertje open breken of een grote gele schuif deur heen wie weet waar ik heen moet ik heb em voor de ps2 Bewerkt: 24 juli 2005 door gta sa rulezzzzzzz Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 een kerel heeft zelf vernietiging geactiveerd en ik moet dah stoppe maar als ik bij de stop knop kom zit er bom aan vast dan moet ik een trapje op door een deur heen maar waar moet ik dan heen ik kan een ander kamertje open breku of een grote gele schuif duer heen wie weet waar ik heen moet ik heb em voor de ps2 Moet ik dit kunnen lezen? Praat aub abn. Reageren
Slimm Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Het spel XII bedoel je zeker? Kijk hier eens rond: GameFAQs Succes Reageren
Warrior Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Het spel XII bedoel je zeker?Kijk hier eens rond: GameFAQs Succes op die site kan ik niks vinden Reageren
Ken-D Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 Wel als je in de zoekmachine rechts Xlll intypt. Succes :rolleyes: Reageren
cybie Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 het is eigenlijk vrij simpel je gaat het trapje op, de eerste deur links, daar staat een ge...euh...hek met een slot aan vast, het slot schiet je kapot en da begin je als een zot alle machines die voor je staan kapot te schieten het lvl daarna is het eindlvl tegen de mongoose en als je daar tips over wilt (want hij kan moeilijk zijn) dan moet je het maar vragen XIII rulezz Reageren
Ken-D Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Uh gast ik wil niet vervelend doen maar dit topic is maar een half jaar oud. Reageren
Mark B. Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Hij mag toch wel gewoon posten als hij iets toe te voegen heeft aan het topic ofniet Reageren
Ken-D Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Correct me if i'm wrong maar een half jaar later iets posten met wat het onderwerp te maken heeft gaat een beetje ver he. Ik denk dat hij dan ook Xlll voor een groot deel heeft uitgespeeld. Ik ben hier wel geen mod ofzo maar leden hierop wijzen is ook geen misdaad. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) Correct me if i'm wrong maar een half jaar later iets posten met wat het onderwerp te maken heeft gaat een beetje ver he. Ik denk dat hij dan ook Xlll voor een groot deel heeft uitgespeeld.Ik ben hier wel geen mod ofzo maar leden hierop wijzen is ook geen misdaad. Helemaal mee eens. 1.Want ik denk niet meer dat Gta sa rulezz nog dat probleem heeft. 2.Ik denk ook niet meer dat hij meer actief isHij is nog wel actief 3.Ik denk ook niet meer dat hij hier dus ook gaan posten Bewerkt: 16 december 2005 door AmsterdamBoy Reageren
Warrior Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) 1 Ik ben nog steeds niet verder. 2 en bedankt voor de hulp alleen ik speel het niet meer. IK SPEEL HET WEER 3hij mag wel posten want zijn post is nuttig als ik het weer is ga spelen Bewerkt: 1 januari 2006 door gta sa rulezzzzzzz Reageren
SamShine Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Hij mag toch wel gewoon posten als hij iets toe te voegen heeft aan het topic ofniet Ik kreeg een keer bijna warn omdat ik antwoorde op een topic van een maand oud... Dus het lijkt mij dat je dit topic gewoon kan laten liggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.