Mauritz Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) Hee ik heb vanmiddag GTA SA voor de Xbox gekocht, tof spel! Maar ik heb vier beginners vraagjes: 1. Wat zijn een paar manieren om aan geld te komen 2. Wat zijn een paar manieren om aan een wapen te komen zonder een politie sterretje te krijgen (Dus zonder mensen te vermoorden ofoz) 3. Als je skills krijgt zoals bijvoorbeeld cycling, en je komt in het ziekenhuis of je word opgepakt door de politie, raak je die skills dan kwijt of houd je die?? 4. Hoe kom ik bij een gang? Alvast bedankt , Maurits (P.S. Forum enzo ziet er goed uit!) Bewerkt: 23 juli 2005 door Mauritz Reageren
Flame^ Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Hee ik heb vanmiddag GTA SA voor de Xbox gekocht, tof spel!Maar ik heb drie beginners vraagjes: 1. Wat zijn een paar manieren om aan geld te komen 2. Wat zijn een paar manieren om aan een wapen te komen zonder een politie sterretje te krijgen (Dus zonder mensen te vermoorden ofoz) 3. Als je skills krijgt zoals bijvoorbeeld cycling, en je komt in het ziekenhuis of je word opgepakt door de politie, raak je die skills dan kwijt of houd je die?? Alvast bedankt , Maurits (P.S. Forum enzo ziet er goed uit!) 1: Je kan naar de Paardenraces gaan. Save, zet al je geld in en wacht. Verlies je, load je game. Win je, ben je weer wat rijker . 2: Je kan ze pakken. Bovenop Sweet's Huis ligt een Tec-9 . Je kan ze ook kopen. 3: Nee, je verliest de skills niet. Reageren
Mauritz Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Ow maar stel je hebt veel geld en je gaat dood, dan bej je alles kwijt. Hoe doen jullie dat dan want ik ga best vaan dood (politie) en dan moet ik weer bij 0 beginnen. Reageren
Silverwing Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) Je verliest toch niet al je geld als je dood gaat of word opgepakt Je verliest ongeveer 150$, en je verliest je wapens. Je kan je wapens ook houden, als je met Barbara date ( als je wordt opgepakt ) en als je met Katie date ( als je dood gaat ). Bewerkt: 23 juli 2005 door Silverwing Reageren
Mauritz Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) 1: Je kan naar de Paardenraces gaan. Save, zet al je geld in en wacht. Verlies je, load je game. Win je, ben je weer wat rijker .2: Je kan ze pakken. Bovenop Sweet's Huis ligt een Tec-9 . Je kan ze ook kopen. Heb je nog wat manieren om aan geld te komen? (Ze zeggen autos verkopen, maar waar kan dat?) Heb je nog een paar wapen plaatsen? En hoe kom ik in een gang? Bewerkt: 23 juli 2005 door Mauritz Reageren
Flame^ Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) 1: Je kan naar de Paardenraces gaan. Save, zet al je geld in en wacht. Verlies je, load je game. Win je, ben je weer wat rijker .2: Je kan ze pakken. Bovenop Sweet's Huis ligt een Tec-9 . Je kan ze ook kopen. Heb je nog wat manieren om aan geld te komen? (Ze zeggen autos verkopen, maar waar kan dat?) Heb je nog een paar wapen plaatsen? En hoe kom ik in een gang? Ik denk dat in de SA Walktrough er wel een aantal staan. Andere manieren zijn ook: Gokken. Autos verkopen kan je pas in SF. Dat heet export. Je kan niet in een gang. De gang die je bent heet de Orange Grove Families. Met de Zoekfunctie kan je waarschijnlijk ook veel antwoorden vinden op je vragen. Bewerkt: 23 juli 2005 door Big Smoke Reageren
Mauritz Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) Oke nog een latste vraagje dan. Aan het begin zeiden ze (Xbox versie) dat je kon saven door naar het floppy in CJ's huis te lopen. Maar kan dat ook op andere plaatsen/manieren. Dit is vet irritant om steeds naar het huis te gaan. En hoe kom ik in SF en als ik daar ben wat moet ik dan kunnen om een car te verkopen en waar doe ik dat. Bewerkt: 23 juli 2005 door Mauritz Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) bij de import\export kraan in SF en je kan ook huizen kopen tadaa: klik hier voor de import\export 1000ste POST!!!!!! YAY!!! Bewerkt: 23 juli 2005 door BoMBeRMeN Reageren
Flame^ Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Oke nog een latste vraagje dan. Aan het begin zeiden ze (Xbox versie) dat je kon saven door naar het floppy in CJ's huis te lopen. Maar kan dat ook op andere plaatsen/manieren. Dit is vet irritant om steeds naar het huis te gaan. En hoe kom ik in SF en als ik daar ben wat moet ik dan kunnen om een car te verkopen en waar doe ik dat. Ja, je kan ook op andere plaatsen saven. Je kan als je genoeg geld voor het huis hebt ($10.000) kan je een huis kopen waar een groen tekentje voor staat. Je komt pas in SF als je de missie: Are you going to San Fierro? hebt gehaald. In de Walktrough kan je ook even kijken bij de missies . Als je een auto wilt exporteren moet je de Autoschool eerst hebben gehaald. Daarna kan je Wang Cars kopen. Als je dan de missie Custom Fast Track (zie link Bombermen) hebt gedaan kan je autos exporteren en importeren. Reageren
Dri3s Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Heb je nog een paar wapen plaatsen? Als je veel, heel veel wapens op een gemakkelijke manier wil hebben kijk dan gewoon even in de Walkthrough, daar staan alle locaties van de wapens. Hoe doen jullie dat dan want ik ga best vaan dood (politie) en dan moet ik weer bij 0 beginnen. En als ik dood ben speel ik niet meer verder maar load ik mijn save-game weer. Je kan ook makkelijk aan geld komen door een drugsdealer te vermoorden, die hebben altijd minstens $2.000 + 9mm op zak. Reageren
laura-lucas Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 gwoon de cheat "baguvix" dan komen er geen sterren voor politie.... Reageren
ikt Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) gwoon de cheat "baguvix" dan komen er geen sterren voor politie.... Ahem: Bump.... Meer dan een half jaar... En baguvix moet je niet doen als je politie 8ter je aan hebt, je kan ze niet meer kwijtraken Edit @ Mauritz: Jij post weinig! 7 posts in 8 maanden Em je was op 2 April 2006 voor het laatst online Bewerkt: 9 april 2006 door ikt Reageren
Goliat Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) gwoon de cheat "baguvix" dan komen er geen sterren voor politie.... Ahem: Bump.... Meer dan een half jaar... En baguvix moet je niet doen als je politie 8ter je aan hebt, je kan ze niet meer kwijtraken De cheat om je wanted level te verstenen is AEZAKMI De cheat baguvix wordt gebruikt om niet meer dood te kunnen gaan behalve door explosies en auto's die over je heen rijden. Bewerkt: 9 april 2006 door Goliat Reageren
ik zib it Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 als je geen wapens wilt kwijtraken moet je met haar uitgaan op het parkeer terreinBarbara Schternvart omschrijving Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in op de parkeerplaats van het politiebureau in El Quebrados. Ze wil pas met je daten als je minimaal 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar op deze parkeerplaats. Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00 Waar wil ze eten: De bar bij de snelweg in haar buurt Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij zacht, bij haar "huis" Beloning 15%: Je kunt je wapens en je geld in het politiebureau niet verliezen 50%: Je hebt toegang tot haar wagen 60%: Seks is mogelijk 100%: Cop Outfit in je warderobe succes er moest nog wat bij (Als je bent gearresteerd door een politieagent niet als je dood bent ik kan je die andere ook wel even geven KATIE ZHAN en je in het ziekenhuisWaar vind ik haar: Je vindt haar soms in het noordoostelijke hoekje van het golfterrein in San Fierro. Ze wil pas met je daten als je minimaal 75% spieren en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro. Wanneer is ze thuis: 12.00-00.00 Waar wil ze eten: De bar achter haar huis Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij zacht, maar niet bij haar huis [edit]Beloning 15%: Je kunt je wapens en je geld in het ziekenhuis niet verliezen 50%: Seks is mogelijk en je hebt toegang tot haar wagen 100% Medic Uniform in je warderobe beland ja) ik kan je die wel even geven: Reageren
Advancegta Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 1: Je kan naar de Paardenraces gaan. Save, zet al je geld in en wacht. Verlies je, load je game. Win je, ben je weer wat rijker .2: Je kan ze pakken. Bovenop Sweet's Huis ligt een Tec-9 . Je kan ze ook kopen. Heb je nog wat manieren om aan geld te komen? (Ze zeggen autos verkopen, maar waar kan dat?) Heb je nog een paar wapen plaatsen? En hoe kom ik in een gang? autos verekopen was volgens mij alleen maar in lcs Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.