Jump to content

[PS3] GTA V Meeting

Recommended Posts

Geplaatst:

Heya!

Zin om GTA V Online te spelen voor op de PS3? Kom meedoen! Ik zoek mensen om mee te spelen, mijn headset past jammer genoeg niet in mijn PS3 maar ik heb Skype en daar kan ik op praten.

Drop je PS3-naam hieronder en misschien kunnen we samen spelen :')

De mijne is: GotDerpHD

Geplaatst:

Je moet wel van te voren de datum opgeven, wanneer je de meeting wilt houden ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Dat en je eisen/regels als je die hebt :).

Bewerkt: door Swede_Demon
Geplaatst:

Ik kan wel me psn is mertcoban en ik heb headset

Waneer is de datum en regels

Geplaatst:

Ik ben een meisje ik ben 15 en ik wil ook ik heb headset myn psn: ss501fangirl

Geplaatst:

Ik ben een meisje ik ben 15 en ik wil ook ik heb headset myn psn: ss501fangirl

waarom zeg je dat je een meisje en 15 bent?
Geplaatst:

Sorry ik ben nieuw. Uhm ik heb niet echt specifieke regels hiervoor. Het is wel niet fijn als je de heletijd mensen doet killen voor niks (die met ons meedoen), en liefst niet mensen die telkens zeiken voor geld autos,...

Mijn headset past niet in mijn PS3 dus kunnen jullie via Skype praten? de mijne is: c0n3ct3d en mijn psn: GotDerpHD

Geplaatst:

Niks tegen jou of dit topic, maar misschien handig om eerst zelf een meeting bij te wonen. Zo kan je inspiratie op doen en je weet hoe je het moet organiseren.

Toch wens ik je succes met dit gebeuren :bier:

Geplaatst:

Ik was de datum vergeten; Vandaag om 7 uur, in een Invite-only session. Liefst praten via Skype xd & Danger-dog, dankje haha ik ben nieuw en ik weet niet zo goed wat er in moet :puh:

Geplaatst:

Ik was de datum vergeten; Vandaag om 7 uur, in een Invite-only session. Liefst praten via Skype xd & Danger-dog, dankje haha ik ben nieuw en ik weet niet zo goed wat er in moet :puh:

Dat is wel heel kortdaf :/. Zal kijken of ik kan.

Psn: bossozeeland

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...