Jump to content

Nummers bij GTA Jobs


sanderth

Recommended Posts

Hallo GTAForum leden,

Misschien domme vraag, maar ik vraag mij af wat die nummers (1-5, 4-3, 2-5, etc.) te betekenen hebben. Heb zo geen foto bijdehand, zal deze nog wel maken als het niet duidelijk is. Ik zie ze altijd bij races en parachutespringen (kan me zo niet veel meer bedenken). Deze zie je als je op ready moet drukken voordat de job begint.

Iemand enig idee of is deze vraag eerder gesteld? Had geen idee waar ik op zoeken moest namelijk :puh:

Bedankt alvast!

Link to comment
Delen op andere websites

Die cijfers zijn de winkansen bij het gokken.

Bij elke race bijvoorbeeld kan je een bedrag inzetten op een speler, als deze speler wint krijg jij geld terug.

Staat er bijvoorbeeld 1/5 dan krijg je je ingezette geld terug + een vijfde deel daarvan. Je zet 1000 in en je krijgt uiteindelijk 1200 terug(winst van 200)

Staat er bijvoorbeeld 4/3 dan heb je een winst van 1.33 x je inzet. zet je 1000 in dan krijg je dus intotaal 2333 terug. (winst van 1333)

Link to comment
Delen op andere websites

Die cijfers zijn de winkansen bij het gokken.

Bij elke race bijvoorbeeld kan je een bedrag inzetten op een speler, als deze speler wint krijg jij geld terug.

Staat er bijvoorbeeld 1/5 dan krijg je je ingezette geld terug + een vijfde deel daarvan. Je zet 1000 in en je krijgt uiteindelijk 1200 terug(winst van 200)

Staat er bijvoorbeeld 4/3 dan heb je een winst van 1.33 x je inzet. zet je 1000 in dan krijg je dus intotaal 2333 terug. (winst van 1333)

Ah oké, bedankt! Dan weet ik dat ook weer :)

Link to comment
Delen op andere websites

Geen dank ;)

Hoe beter de speler is(qua aantal gewonnen races) hoe lager de winst zal zijn. Dus bijvoorbeeld een hele nieuwe of hele slechte speler zal een hoog getal bij zich hebben staan en dus een hogere uitbetaling. De kans is dus klein dat deze speler wint, maar je krijgt wel veel geld als hij dat doet :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...