Jump to content

Vraagje over PS3 naar PS4


BattleExel

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb dus een PSN account gelinkt aan GTA V, genaamd BattleExel, en ik vroeg me af of ik een nieuw account kan aanmaken voor op de PS4 en dat ik dan alle GTA Online data (zoals auto's en geld) overdraag van BattleExel naar het nieuwe account?

Bewerkt: door BattleExel
Link to comment
Delen op andere websites

Het importeren van je character van PS3 naar PS4 gaat volgensmij via SocialClub.

Oke, vet!

Betekent dit ook dat ik nog wel die 'returning players' bonus krijg? Aangezien ik ook het spel op de Ps3 heb.

Bewerkt: door BattleExel
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het wel. ;)

Bedankt voor je reacties.

Ik zit hier nu eigenlijk met een probleempje, haha.

Zal ik nou gewoon dat nieuwe account speciaal voor mijn PS4 aanmaken, of zal ik met mijn PS3 account verder gaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan je met allebei verder gaan. Zelfde beginpunt namelijk het moment van overzetten. Daarna kun je gewoon verder op beide consoles. Alleen wat je bij het een doet heeft geen invloed op het andere.

Dus je bedoeld dat ik dat andere account gewoon kan aanmaken, en dan de GTA Online stats van mijn vorige account kan overplaatsen?

Bewerkt: door BattleExel
Link to comment
Delen op andere websites

Nee je hoeft niks aan te maken. Zodra je je PS4 opstart met GTA V en je socialclub in laat loggen krijg je de benodigde info en vragen.

Daarna heb je 2 dezelfde online personages, met dezelfde attributen en geld etc. Maar de een op de PS3 en de andere op de PS4 en zal er verder geen interactie tussen plaatsvinden.

Dat is tenminste hoe ik het begrepen heb.

Link to comment
Delen op andere websites

JA , je kan je character (eenmalig) overzetten van ps3/xbox naar je nextgen console.

Houd er wel rekening mee nadat je dat gedaan hebt en je gaat op je oldgen spelen dit NIET opgeslagen wordt op je Next-Gen character.

Link to comment
Delen op andere websites

Houd er wel rekening mee nadat je dat gedaan hebt en je gaat op je oldgen spelen dit NIET opgeslagen wordt op je Next-Gen character.

Dit geldt andersom ook. Wat je op je next gen doet heeft geen invloed op je old gen character.

Link to comment
Delen op andere websites

Houd er wel rekening mee nadat je dat gedaan hebt en je gaat op je oldgen spelen dit NIET opgeslagen wordt op je Next-Gen character.

Dit geldt andersom ook. Wat je op je next gen doet heeft geen invloed op je old gen character.

Inderdaad, maar dat lijkt me ook wel logisch :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...