Jump to content

Vraagje over PS3 naar PS4


BattleExel

Recommended Posts

Kan iemand mij een duidelijk antwoord geven op deze vraag?

Ik heb dus een nieuwe account aangemaakt op de ps4 omdat ik alle gegevens kwijt ben van mijn Ps3 account. Kan ik nu dan mijngta online account overzetten naar mijn ps4. Als ik inlog op mijn social club staat er mijn Ps3 account nog bij. Ik heb het de hele tijd geprobeerd maar het wou nog niet lukken. Nu hoop ik dat het een soort storing is en dat het morgen wel doet.

Alvast bedankt.

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

gaan je autos ook mee en je geld gaat alles mee naar de next of ??

Alles wat je in GTA Online had op je oude console gaat mee naar je nieuwe. Dus ook je voertuigen, wapens, geld, kleding etc....

Je zal dus in next-gen rondlopen of er niets is veranderd, behalve dat alles er dan 10 keer beter uit ziet en de PlayStation 4 en Xbox One versie veel meer details heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

gaan je autos ook mee en je geld gaat alles mee naar de next of ??

Alles wat je in GTA Online had op je oude console gaat mee naar je nieuwe. Dus ook je voertuigen, wapens, geld, kleding etc....

Je zal dus in next-gen rondlopen of er niets is veranderd, behalve dat alles er dan 10 keer beter uit ziet en de PlayStation 4 en Xbox One versie veel meer details heeft.

nou dat valt wel mee hoor...
Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist nog een keer geprobeerd om mijn Ps3 account over te zetten en het lukt gewoon niet. Ik ben al bijna één week hiermee bezig en word er echt schijt ziek van. Alleen maar omdat ik een ander psn heb op mijn ps4. Dit slaat echt nergens op. Je kan wel van x box 360 naar ps4 maar niet van Ps3 naar ps4. Nu loop ik die extra content mis zoals de duke o death die ik dus heel graag wou hebben. En ik kan gewoon niet met mijn vrienden spelen. Ik heb ook echt geen zin om op level één te beginnen. Ik heb Rockstar ook gemaild een paar dagen gelden maar daar heb ik ook nog niks van gehoord. Als het op deze manier moet heb ik bijna spijt dat ik er weer geld aan heb uitgegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

je moet met je oude ps3 account inloggen op de ps4, dus nieuwe gebruiker op de ps4 nemen en daar je gegevens van je psn account van de ps3 opzetten

je kunt niet met een account de gegevens van een ander psn account overnemen. misschien aan r* voorleggen dat je met een ander psn acccount je stats wil overzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

je moet met je oude ps3 account inloggen op de ps4, dus nieuwe gebruiker op de ps4 nemen en daar je gegevens van je psn account van de ps3 opzetten

je kunt niet met een account de gegevens van een ander psn account overnemen. misschien aan r* voorleggen dat je met een ander psn acccount je stats wil overzetten.

En dat is nu net het probleem. Ik weet mijn gegevens niet van mijn oude psn account en ook niet meer van het mail adres waaraan die is verbonden. Voel me gewoon genaait zo. Vind het slecht van Rockstar dat ze hier geen rekening mee hebben gehouden. Ik lees op internet dat er nog veel meer mensen zijn met het zelfde probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

je moet met je oude ps3 account inloggen op de ps4, dus nieuwe gebruiker op de ps4 nemen en daar je gegevens van je psn account van de ps3 opzetten

je kunt niet met een account de gegevens van een ander psn account overnemen. misschien aan r* voorleggen dat je met een ander psn acccount je stats wil overzetten.

En dat is nu net het probleem. Ik weet mijn gegevens niet van mijn oude psn account en ook niet meer van het mail adres waaraan die is verbonden. Voel me gewoon genaait zo. Vind het slecht van Rockstar dat ze hier geen rekening mee hebben gehouden. Ik lees op internet dat er nog veel meer mensen zijn met het zelfde probleem.

Waarom moet Rockstar er rekening mee houden dat bepaalde mensen niet slim genoeg zijn hun gegevens te onthouden?
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet leuk om te zeggen, maar ik ben toch bang dat dit je eigen fout is, Mazzeltje. Het is natuurlijk niet leuk dat je als het ware weer opnieuw moet beginnen en dat je de exclusive content misloopt, maar het is niet de schuld van Rockstar dat jij je e-mail en wachtwoord bent vergeten. Is er geen mogelijkheid om je e-mail adres en het bijbehorende wachtwoord op te vragen bij Sony, of zo?

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ja het is stom van mij dat ik mijn mail wachtwoord ben vergeten. Maarja die is al bijna vijftien jaar oud en al heel lang niet gebruikt. Dus het heeft niks met slim te maken. En aangezien ik lees op internet dat er heel veel mensen zijn die ook een andere psn account hebben op de ps4 vind ik dat Rockstar hier eigenlijk iets op had moeten bedenken. Vooral als je hoort dat je wel van xbox naar ps4 kan, wat dus twee totaal verschillende systemen zijn. Het blijft gewoon krom. Maar goed. Ik zal nog wat dingen proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...