Froodooo Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 The Crew Ontwikkelaar: Ivory Tower Uitgever: Ubisoft Genre: Multiplayer Racing Platforms: PlayStation 4 Aantal spelers: 1-8 Release: 02-12-2014 Demo: Béta van 07-11 tot en met 10-11 Website: http://thecrew-game.ubi.com/ In The Crew krijgt de speler een grote online racewereld voorgeschoteld in de vorm van de Verenigde Staten. Hierin kan de speler over vele duizenden kilometers asfalt scheuren, maar is het ook mogelijk om offroad aan de slag te gaan. Het doel van de game is om een naam voor jezelf op te bouwen en daarmee het uiteindelijk op te nemen tegen 510s, een gang die illegale street racers in de omgeving van Detroit organiseert. In de game kan er geraced worden, maar is het ook mogelijk om met een groep vrienden zelf een Crew te vormen en daarmee bijvoorbeeld een waardetransport auto uit te schakelen. De speler krijgt daarbij veel mogelijkheden om zijn wagenpark aan te passen aan de verschillende omstandigheden. Bron: Gamer.nl Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Ik vind het wel een hele mooie spel, maar ik vind het wel genaaid dat het niet voor de PS3 is en, wel voor de Xbox 360. Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Momenteel ben ik bezig met de closed bèta van The Crew, die dit weekend beschikbaar is. Ik heb de proloog nu doorlopen, en blijkbaar heeft men er bij Ubisoft voor gekozen om daarna de game pas echt volledig te installeren. Doordat iedereen dat nu echter probeert te doen, gaat dit ongelofelijk langzaam (in de orde van maximaal tien procent per uur). Daar is duidelijk niet goed (genoeg) over nagedacht. Lekker hoor, Ubisoft! Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 (bewerkt) Ik heb een paar weken geleden de demo gezien op YouTube. Ziet er goed uit. Vet dat ze open world combineren met races, in tegenstelling tot de meeste race games. Bewerkt: 8 november 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Together Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Het lijkt mij een geweldig spel! Zeker dat ik dit bij mijn PS4 ga halen. Reageren
Niked Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 (bewerkt) Ik zit ook bij de beta. Het spel heeft zich gisteren helemaal geïnstalleerd na 5 uur........ Bewerkt: 8 november 2014 door skullz-000 Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Het spel heeft zich gisteren helemaal geïnstalleerd na 5 uur........ Dan ben ik dus niet de enige die er last van heeft. Zag op internet ook al discussie over de installatieduur (bijvoorbeeld hier). Jammer dat dit gewoon niet goed geregeld is. Wat Ubisoft nu wel zou sieren, is als ze de bèta met één of twee dagen verlengen, om iedereen de tijd te geven genoeg tijd aan de game te kunnen besteden. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Ik vind het wel een hele mooie spel, maar ik vind het wel genaaid dat het niet voor de PS3 is en, wel voor de Xbox 360. Ik had al van dit spel gehoord en ik ben sinds NFS Underground 2 niet meer zo enthousiast geweest over een racing game. En wat Bountyskull al aangeeft, vind ik echt zwaar kut. Reageren
Votair Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Lijkt me een toffe game! Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Ik heb hem nu op downloaden staan, we zullen zien Reageren
Venzio Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Het rijden valt me zwaar tegen, en dat voor een racegame. Het is totaal niet realistisch en het voelt niet als racen of rijden, wat dat betreft kun je veel beter Forza Horizon 2 spelen (maarjah, Xbox-only) als je een racegame zoekt. Ben je op zoek naar een enigszins realistische racegame in een open wereld? Dan raad ik je dit niet aan. Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Eerlijk gezegd weet ik niet of The Crew erop mikte om een realistische racing-game te worden. Volgens mij is alles wat meer in de stijl van Need for Speed (Underground, Most Wanted), en dus meer gericht op de casual markt. Inderdaad, hou je van realisme in race-games, dan ben je bij The Crew aan het verkeerde adres. Reageren
Together Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Niet te vergeten dat het nog een beta is. Alles kan nog veranderen in de uiteindelijke game. Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Nou ja, alles... Het soort game (realistisch of wat meer casual) staat natuurlijk al wel vast. Wat er nog kan veranderen voor de release begin volgende maand zijn bugfixes en updates die de stabiliteit van de game ten goede komen. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Ff voor de duidelijkheid: als je the crew opstart, staat ie standaard met alle assists aan. Probeer het maar eens met alles uit, dan is het al heel wat minder arcade racen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.