Thundercover Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 En ook deze game is opnieuw uitgesteld. Dat wordt een goedkoop voorjaar met zulke uitgevers. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 12 maart 2015 Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 Ik vind het echt jammer dat deze game is uitgesteld, want dit zou sowieso mijn aankoop van april geweest zijn. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 Echt wat een mietjes daar. Beter wordt deze game zijn geld en het wachten waard, of anders... Reageren
TekaLoca Geplaatst: 30 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Nog een weekje en we kunnen met deze game aan de slag! Wie haalt hem? Reageren
MovieGamer Geplaatst: 1 mei 2015 Rapport Geplaatst: 1 mei 2015 Nog een weekje en we kunnen met deze game aan de slag! Wie haalt hem? Ik, want heb sinds Gran Turismo 6 geen toffe racegame meer gespeeld. Reageren
Thundercover Geplaatst: 3 mei 2015 Rapport Geplaatst: 3 mei 2015 Nog een weekje en we kunnen met deze game aan de slag! Wie haalt hem? Staat nog steeds op mijn lijstje. Alleen nog even uitzoeken waar hij het goedkoopst is en dan kunnen alle remmen los! Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 5 mei 2015 Rapport Geplaatst: 5 mei 2015 Is dit btw echt een circuit racer of zitten er ook wel off road en steden in? Reageren
MovieGamer Geplaatst: 7 mei 2015 Rapport Geplaatst: 7 mei 2015 Vanochtend rond 10:30 deze game gehaald bij de Media Markt. Maar wat een tof spel zeg, eindelijk weer het (ultieme) race gevoel terug gekregen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 mei 2015 Rapport Geplaatst: 8 mei 2015 Wow, echt een supergame. Dit had ik er eerlijk gezegd niet van verwacht. Ben maar een carriere begonnen, maar dat is écht leuk. Zeker een aanrader. Reageren
Dexist Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Prachtige game, benieuw of mijn laptop hem aan zou kunnen(i5 650m), anders overweeg ik de aankoop wel Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Leuk spel, echt waar. Alleen lijkt deze mij zo veel moeilijker dan Forza, de enige racegame die ik echt kapot heb gespeeld. Ik voelde me zo'n pro, maar dat stelt blijkbaar niet veel voor op Project Cars Reageren
3L1077 Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Ik ben al eventjes een echte PC-gamer, maar deze game heeft mijn interesse wel gewekt. Ik koop normaal niet echt meer games, op de PS4, maar iets in mij zegt me dat je een racegame niet op de PC speelt... Op welke console spelen jullie, en wat raden jullie me aan? Reageren
Venzio Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Ik ben al eventjes een echte PC-gamer, maar deze game heeft mijn interesse wel gewekt. Ik koop normaal niet echt meer games, op de PS4, maar iets in mij zegt me dat je een racegame niet op de PC speelt... Op welke console spelen jullie, en wat raden jullie me aan? Een racegame niet op de PC? iRacing, zoek dat dan maar op. Een echte racegame speel je met een stuurtje + pedalen. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Iemand hier die de 24 uur van Le Mans echt op 100% gaat spelen? Reageren
3L1077 Geplaatst: 10 mei 2015 Rapport Geplaatst: 10 mei 2015 @Venzio, ja, eigenlijk wel, maar daar wil ik m'n geld nu ook niet aan geven... Liever in de zetel zitten met een controller voor m'n mooie TV, denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.