Jump to content

In de Zee kan mogelijk toch wel de jetpack liggen.


Malinia

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    7

  • AXIO

    3

  • Malinia

    3

  • Votair

    2

En hoe inspireert een artikel als dat mensen om de map af te zoeken naar een Jet Pack?

Ik kan er nog inkomen dat men misschien wel plannen heeft om een Jet Pack toe te voegen in de nabije toekomst, maar ik snap deze actie niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat wanneer je 48 uur online bent op GTA online je moeder schreeuwt van uit de keuken (obviously) dat je van je luie reet af moet komen en wat met je leven moet doen. Dus ik denk dat er wel een jetpack te vinden is.

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Ook al is er een jetpack, ik vind het 3X niks! Oke gta SA had een jetpack maar dan praten we over toen, die had zelfs hovercrafts. Gta V is een nieuwe generatie en zoals jullie weten wil deze zo realistisch mogelijk lijken. Maar nu nog een jetpack? Kom op, dan is het toch geen gta meer... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ook al is er een jetpack, ik vind het 3X niks! Oke gta SA had een jetpack maar dan praten we over toen, die had zelfs hovercrafts. Gta V is een nieuwe generatie en zoals jullie weten wil deze zo realistisch mogelijk lijken. Maar nu nog een jetpack? Kom op, dan is het toch geen gta meer... :N

Als ze het in Online gaan introduceren, vliegt iedereen binnen no-time met een jetpack. Let maar op!

Link to comment
Delen op andere websites

Ook al is er een jetpack, ik vind het 3X niks! Oke gta SA had een jetpack maar dan praten we over toen, die had zelfs hovercrafts. Gta V is een nieuwe generatie en zoals jullie weten wil deze zo realistisch mogelijk lijken. Maar nu nog een jetpack? Kom op, dan is het toch geen gta meer... :N

Realisme in de zin van het verhaal, hoe gebouwen eruit zien, hoe voertuigen aanvoelen, hoe de voetgangers en andere automobilisten zich gedragen. Er zitten nu ook aliens in ja. Jetpacks zijn gewoon iets wat een game als GTA leuker maakt.
Link to comment
Delen op andere websites

Het is goed mogelijk dat er ooit een jetpack zal worden toegevoegd. Echter is er op dit moment geen jetpack te verkrijgen in het spel. Ernaar zoeken is dan ook gewoon verloren tijd.

Simpelweg de gamefiles doorzoeken, dan zie je het vanzelf. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ook al is er een jetpack, ik vind het 3X niks! Oke gta SA had een jetpack maar dan praten we over toen, die had zelfs hovercrafts. Gta V is een nieuwe generatie en zoals jullie weten wil deze zo realistisch mogelijk lijken. Maar nu nog een jetpack? Kom op, dan is het toch geen gta meer... :N

GTA 5 realistisch ???? :D hahaha als je dood bent beland je in ziekenhuis en leef je verder !!!!!! Je kan iemand anders dood schieten en gewoon na wat wachten tot je politie sterretjes wegzijn gewoon verder gaan :) fijn voor in het echte leven. Of bv met een wagen een berg afrijden en 8x overkop gaan en gewoon leuk verder rijden :) REALISTISCH :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ook al is er een jetpack, ik vind het 3X niks! Oke gta SA had een jetpack maar dan praten we over toen, die had zelfs hovercrafts. Gta V is een nieuwe generatie en zoals jullie weten wil deze zo realistisch mogelijk lijken. Maar nu nog een jetpack? Kom op, dan is het toch geen gta meer... :N

GTA 5 realistisch ???? :D hahaha als je dood bent beland je in ziekenhuis en leef je verder !!!!!! Je kan iemand anders dood schieten en gewoon na wat wachten tot je politie sterretjes wegzijn gewoon verder gaan :) fijn voor in het echte leven. Of bv met een wagen een berg afrijden en 8x overkop gaan en gewoon leuk verder rijden :) REALISTISCH :)

Kan zijn dat ik kan er naast zijn, maar realistisch mogelijk lijken betekend toch niet dat ze het voor de 100% gaan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ook al is er een jetpack, ik vind het 3X niks! Oke gta SA had een jetpack maar dan praten we over toen, die had zelfs hovercrafts. Gta V is een nieuwe generatie en zoals jullie weten wil deze zo realistisch mogelijk lijken. Maar nu nog een jetpack? Kom op, dan is het toch geen gta meer... :N

GTA 5 realistisch ???? :D hahaha als je dood bent beland je in ziekenhuis en leef je verder !!!!!! Je kan iemand anders dood schieten en gewoon na wat wachten tot je politie sterretjes wegzijn gewoon verder gaan :) fijn voor in het echte leven. Of bv met een wagen een berg afrijden en 8x overkop gaan en gewoon leuk verder rijden :) REALISTISCH :)

Kan zijn dat ik kan er naast zijn, maar realistisch mogelijk lijken betekend toch niet dat ze het voor de 100% gaan doen?

Lees dan even wat ik net heb geschreven..
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...