Jump to content

In de Zee kan mogelijk toch wel de jetpack liggen.


Malinia

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    7

  • AXIO

    3

  • Malinia

    3

  • Votair

    2

Ook al is er een jetpack, ik vind het 3X niks! Oke gta SA had een jetpack maar dan praten we over toen, die had zelfs hovercrafts. Gta V is een nieuwe generatie en zoals jullie weten wil deze zo realistisch mogelijk lijken. Maar nu nog een jetpack? Kom op, dan is het toch geen gta meer... :N

Daarom dragen we in GTA 5 zo'n 30 guns op ons :7

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn wel jer pack aanwijzingen in de files gebonden ;)

Ja, klopt. Ze hebben hem er uitgehaald, aangezien er geen spawn coordinaten zijn gevonden. Als die er wel bij stonden, betekent dat dat hij bestaat, maar nee. Hoe jammer het ook is. Ik herhaal trouwens even iets wat ik al eerder heb gezegd.

Wie zijn tijd wilt verdoen kan opzoek gaan naar een jetpack, maar de kans dat je die zal vinden in 0 op een miljard. ;)

Dus.

De jetpack bestaat dat is duidelijk. En het zou na de upate 1.1.2 komen het heeft iets te maken met FORT ZANCUDO tam tam dam xd zoiezo ie alien wijst naar een elevator als je gta sa speelt weetje dat je met een trap naar beneden voor de jetpack kon. Ik denk gewoon dat ie in een van de geheime hangars zit. Ik edit de topic eventjes.

Dat hij in San Andreas zat, klopt, maar dat zegt niks, helemaal niks dat hij in GTA5 zit.

En ff over de realiteit van V, komaan, wie begint er nou weer clowns af te schieten onder invloed van drugs midden op een plein in een mega stad? :7

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Bovenstaand filmpje is het bewijs dat de jetpack in de game zit en het is al bijna een jaar geleden dat het filmpje is geplaatst.

Dit is geen bewijs, gewoon weer een stunt om meer likes te krijgen. Zolang het niet van Rockstar zelf komt is het geen bewijs knipoog.gif.
Link to comment
Delen op andere websites

Als het allemaal zo voordehand liggend zou zijn (en dus bewezen) als in dit filmpje, waarom vind ik er dan niet meer van op het internet? Geen wiki die dit vermeldt, om maar niet te melden dat het er allemaal nogal aangepast uitziet. Het is goed gedaan, dat niet. Maar het lijkt me nogal... fake.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook al zou de jetpack in de zee liggen, hoe wil je dan opstijgen? emo.gif

Hier is dus duidelijk niet goed over nagedacht (weeral) xD.

Misschien zit deze in een waterdichte omhulsel? Opduiken, mee na het droge nemen en vliegen maar?

Maar ik geloof niet in de Jetpack. In ieder geval niet in de huidige game. Misschien ooit als update of DLC. Als er een Jetpack te vinden zou zijn, dan was deze allang gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...