ERRWINS Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Geplaatst: 9 november 2014 (bewerkt) Handige topics [Online] Random chatPraat hier over willekeurige onderwerpen die met GTA Online te maken hebben. [Online] FAQAlle vragen die zijn gesteld én beantwoord staan hier in. [Online] Vraag en antwoordHier kun je terecht met al je vragen over GTA: Online. Oplossing: cloud server unavailableKun je GTA: Online niet joinen of lukt het opslaan niet? De oplossing staat hier of post je probleem, mocht het er nog niet bij staan. Wat te doen bij verkregen geld?Heb je geld gekregen van een cheater en weet je niet wat je moet doen? Dan kun je dit topic raadplegen. Problemen met Join Friends of CrewKun je je vrienden of crew niet joinen vanwege een of andere vage reden? Vraag het hier en krijg direct antwoord. GTA Onlne: Mensen om mee te spelenBen je vaak alleen online en wil je toch met vertrouwde mensen online gaan? Plaats hier dan je PSN of Gamertag zodat leden je toe kunnen voegen. Uiteraard mag je ook zelf het initiatief nemen. GTAForum meeting overzichtEen overzicht van alle meetings die nog open staan voor aanmeldingen. GTA Online: Record BoekAltijd al een record op je naam willen hebben? Post hier je PSN of Gamertag en kom erachter of je een record hebt. Wat mis jij in GTA: Online?GTA: Online biedt veel opties maar het is nooit af. Wat mis jij in dit immens grote spel? GTA: Online videosHeb jij een leuke video gemaakt in GTA: Online? Dan kun je die hier delen. Show your contentAlle handgemaakte jobs, door middel van de Content Creator, kun je hier posten. Bewerkt: 18 december 2014 door ERRWINS
TheDutchWesley Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Geplaatst: 10 november 2014 Is de zoekfunctie ook niet gewoon een oplossing?
ERRWINS Geplaatst: 10 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2014 Dit is gemakkelijker dan de zoekfunctie, vooral als je nieuw bent.
Swede_Demon Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Geplaatst: 10 november 2014 Is de zoekfunctie ook niet gewoon een oplossing? Aangezien niemand nog die functie gebruikt is dat geen oplossing nee .Dit is een leuk en zeer handig topic waar iedereen wel wat aan heeft, zowel nieuwe leden als oude . @ Errwins, je hebt er weer je werk van gemaakt .
koerba1 Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 k had een vraag is er dit jaar met kerst weer sneeuw in online op de ps3 ik hoop van wel ik hoop snel iets tehoren
Hmmpff Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 k had een vraag is er dit jaar met kerst weer sneeuw in online op de ps3 ik hoop van wel ik hoop snel iets tehoren Kans zit er dik in. Zeker aangezien ze alleen maar de content van vorig jaar opnieuw erop hoeven te zetten, want ze hoeven er niks aan te veranderen. Misschien enkel voor de next-gen consoles, maar ook daar zullen ze vast wel wat voor verzinnen.
koerba1 Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Ik hoop het haast wel dat het weer is want k ben al bezig om een driftwagen klaar temaken de futo dusja
ERRWINS Geplaatst: 2 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Zullen we het gesprek voortzetten in de random chat?
Recommended Posts