Gino Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Ik ga naar de Angermant Tour .. 50 cent G-Unit Eminem komen. Ik weet al dat slimm ook gaat maar wie gaat er nog meer ? :rolleyes: Reageren
.Levi. Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Ik ga naar de Anger Management Tour 3 samen met Slimm, en ik weet zeker dat het onwijs vet gaat worden. Veel hebben al gezegt dat het een geweldige show gaat worden, en ik denk het ook. Verder wil ik je even op dit topic wijzen. Concerten. Daar kun je eigenlijk alles kwijt over concerten of je het leuk vond, waar je naartoe gaat etc. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Ik ga misschien ook, Alleen da's nog niet zeker... Maarehm... er staat een fout in de titel: Het is AngerManagement en er staat Angermant Greetz: DaddyPimp Reageren
Gino Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Stupid van me :blink: k wou zo graag weten wie nog meer ginge dat ik er niet op lette :o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.