RMJ Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Geplaatst: 10 november 2014 Hallo allemaal, ik dacht zoveel topics, ik ga ze gewoon nummeren haha.Heb laatste een nieuwe macbook gekocht, dus het is weer een beetje uitvogelen voor mij(toch veel dingen anders).Hierdoor een beetje geoefend aan de hand van signatures, in het begin een beetje lastig.. toch wel trots op de laatste 2.gr RMJ Reageren
Silverbyte Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Geplaatst: 10 november 2014 Lekker bezig weer! Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe Macbook, een nieuwe laptop is altijd een lekker gevoel. Inhoudelijk wilde ik je tweede signature er even uitpikken. Wat meteen opvalt is dat je design heerlijk smooth oogt, het is bijna alsof je het zou kunnen vastpakken en kneden. Wie de afgebeelde kerel is weet ik niet, maar hij, en dan vooral zijn trui, leent zich uitstekend voor deze stijl. Kleuren zijn ook on point, want wit met roze/paars is voor mij altijd een winner. Op de tekst heb ik in principe niets aan te merken. Het is een font dat je volgens mij wel vaker gebruikt en dat zelden storend overkomt. In z'n geheel gewoon een heel toffe sig. Netjes. Reageren
Visser23 Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Geplaatst: 10 november 2014 Haha, op een MacBook zijn inderdaad wat dingen anders, maar het werkt wel veel prettiger met de Adobe programma's, vind ik zelf. Deze signature vind ik niet heel erg geslaagd, moet ik eerlijk zeggen. Ik ben veel en veel beter van je gewend. Laat ik beginnen met dat je een lastige render hebt uitgekozen. Deze is niet heel erg simpel te bewerken, maar toch heb je dat nog aardig goed gedaan. Met name het lichteffect in de mond vind ik zeer geslaagd. De achtergrond van de signature vind ik overigens niet bij de render passen. Wanneer je de effecten onderaan de render op een andere achtergrond had gebruikt, was het een stuk mooier geworden denk ik. Ik denk dat je de achtergrond in een andere kleur had moeten doen. Een beetje dezelfde kleur als de render was denk ik al een stuk beter geweest. Je tekst vind ik ook niet heel speciaal; ik ben beter van je gewend. Met name de kleur van de tekst vind ik niet bij de signature passen. Het font lijkt me wel goed. Deze signature vind ik de beste van de vier. Het kleurgebruik in de hele signature is fantastisch gekozen. Je hebt het mooi op de render aan kunnen sluiten. De achtergrond is mooi clean, wat zorgt voor een rustige uitstraling; hier hou ik heel erg van. Daarnaast is de render leuk uitgekozen en is de positionering zeer goed. Hierdoor heb je weer mooi kunnen spelen met wat leuke effecten (weliswaar in de stijl van de render). Dit is ook zeer goed gelukt, ondanks dat je elke keer hetzelfde gebruikt. Doordat je deze effecten hebt gebruikt en de signature clean hebt kunnen houden, komt de nadruk echt op de render te liggen. Dat lijkt me in dit geval ook zeker de bedoeling. Je tekst is overigens weer fantastisch gedaan. Ik ben zelf erg slecht in de tekst bij designs, dus sta er elke keer weer versteld van hoe je dat doet. De kleuren, het font en de plaatsing zijn allemaal perfect. Prachtige signature! Deze signatue vind ik ook zeer goed gelukt, ondanks ik niet van zwart/wit hou. Ik denk dat een beetje kleur in de signature (echt, al is het maar een klein beetje) de signature veel vrolijker had kunnen maken. Of was het niet de bedoeling dat het een vrolijke signature zou worden? De render is overigens mooi verwerkt in de achtergrond. Het past echt bij de rest van je design! De belichting is prima gedaan. Ook je tekst heb je weer goed uitgekozen en de kleuren daarvan zijn opnieuw prima. Ik moest wel even heel goed kijken of je er wel een border om heen had, maar helaas is dit inderdaad het geval. Dit is natuurlijk ook een beetje persoonlijke smaak. Deze signature vind ik ook niet erg geslaagd. Net als de voorgaande signature, kan deze signature ook wel wat kleur gebruiken. Daarnaast vind ik render prima uitgekozen en ik snap dat je wat effecten wilt toevoegen, maar de brush zorgt helaas niet voor een dergelijk effect zoals jij die waarschijnlijk wilt creëren. Het is heel duidelijk zichtbaar dat je met een witte brush erop hebt geklikt en het zo hebt gelaten. Je C4D op de achtergrond zorgt ook niet echt voor het juiste effect; het zorgt ervoor dat de signature onnodig druk wordt. Ik vind het daarom zonde dat je de C4D (op deze manier) hebt gebruikt. De border aan de onderkant vind ik ook jammer; het is geen geweldige toevoeging. Maar opnieuw; eigen smaak. Ik vind je tweede en derde signature de beste van de vier. Ik ben (opnieuw) benieuwd naar meer werkjes van je. Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Geplaatst: 10 november 2014 Mooie werkjes man, ziet er echt tof uit. Een stijl als de jouwe, waarbij renders zoveel mogelijk in de achtergrond (lees: de hele signature) zijn verwerkt door middel van - onder andere - brushes vind ik vaak mooi uit de verf komen. Eén klein dingetje dat ik eruit wil halen zit in je derde signature, deze dus: Naar mijn mening is de linkerarm van die gast niet optimaal ingeblend met de achtergrond en de brushes van je signature. Iets dat bijvoorbeeld bij de rechterarm van de gast uit je vierde signature nog iets beter gelukt is. Meer in detail gaat het mij dan om het volgende: In het plaatje rechts vind ik het mooi dat de witte brush over de rechterarm van de gast heen is geplaatst, waardoor de render echt ingeblend wordt met de rest van de signature - het is meer één geheel. In het plaatje links vind ik dat de linkerarm van die gast net iets teveel, net iets te scherp wordt weergegeven. Met andere woorden: hij blend niet goed genoeg in. Al met al komt het natuurlijk wel neer op gemierenneuk, maar het viel me toevallig op. Verder echt toffe creaties! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.