Hollo Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Ik heb net de missie 'end of the line' uitgespeeld. Ik had alle submissie etc. al verzameld, dus ben nu helemaal klaar. Mijn vraag is: krijg je nog wat leuks? Catalina heeft al gebeld (is dat voor 100% of voor end of the line?) In GTA VC kreeg je nog een hele riks telefoontjes van mensen die je wilden bedanken / slijmen. Je kreeg ook een tweetal bodyguards. Ik heb nu het gevoel dat er verder niets leuks meer is. Klopt dit? PS: het is toch weer een geweldig spel - ben benieuwd wat de opvolger gaat worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Je krijgt oneindig kogels een rhino en hydra stats en geld zijn maximum voor de rest niets denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Tip: koop alle kledingswinkels uit, dat is ook makkelijk als je soms een andere look wil ofzo dan ga je gewoon naar je savehuis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Je krijgt oneindig kogels een rhino en hydra stats en geld zijn maximum voor de rest niets denk ik. Oneindig kogels??????? Ik heb op PS2 dit spel 100% uitgespeeld, maar heb echt geen oneindig kogels hoor (voor de rest had je het wel goed, alleen niet voor de kogels) :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Je krijgt bij 100% wel oneindige kogels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Mijn vraag is: krijg je nog wat leuks? Catalina heeft al gebeld (is dat voor 100% of voor end of the line?) Dat is voor als je End of the Line hebt gedaan. Hier staat alles wat je moet doen voor de 100% . Je hoeft de Lowrider race en de Burglar Missions volgens mij niet te doen. Alles op een rijtje als je 100% hebt: - Je krijgt een Hydra op Sweet's zijn huis. - Je krijgt een Rhino die staat onder de brug - Je hebt infinite ammo op alle wapens - Er gebeurt iets met je stats, weet zelf niet wat precies ( ) @hanff Dan heb jij toch echt een bug. Ik heb ook 100% en heb toch echt oneindig kogels. Bewerkt: 24 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Je kreeg ook een tweetal bodyguards. Ik heb 3 bodyguards :blink: en in nadat je San Andreas voor 100% hebt uitgespeeld kan je ammo niet op. bijvoorbeeld je hebt 100 kogels en die gaan dan niet op en niet dat je dan 9999 kogels hebt voor een wapen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Somigge praten nu over 100% en sommige praten nu over dat je alle missies uit hebt, dat is heel wat anders hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Mijn vraag is: krijg je nog wat leuks? Catalina heeft al gebeld (is dat voor 100% of voor end of the line?) Dat is voor als je End of the Line hebt gedaan. Hier staat alles wat je moet doen voor de 100% . Je hoeft de Lowrider race en de Burglar Missions volgens mij niet te doen. Alles op een rijtje als je 100% hebt: - Je krijgt een Hydra op Sweet's zijn huis. - Je krijgt een Rhino die staat onder de brug - Je hebt infinite ammo op alle wapens - Er gebeurt iets met je stats, weet zelf niet wat precies ( ) @hanff Dan heb jij toch echt een bug. Ik heb ook 100% en heb toch echt oneindig kogels. je moet wel die lowrider races doen?of ben ik verkeerd? Bewerkt: 14 juli 2006 door gtagangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Ik heb soms oneindig kogels en soms niet. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 het gaat nu zelfs over bugs en daar gaat het topic niet over dus doe dat hoort bij de bug topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 En dat moet je hier posten http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8373 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 Je kreeg ook een tweetal bodyguards. Ik heb 3 bodyguards :blink: en in nadat je San Andreas voor 100% hebt uitgespeeld kan je ammo niet op. bijvoorbeeld je hebt 100 kogels en die gaan dan niet op en niet dat je dan 9999 kogels hebt voor een wapen. dat is toch bij Vice City? in SA heb je geen bodyguards... alleen gangmembers.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 Je krijgt bij 100% wel oneindige kogels. Rectivicatie: Inderdaad, ik heb gechecked en zag dat de indicator die aangeeft hoeveel kogels je hebt wel veranderd, maar nooit minder wordt...raar eigenlijk.....bij wapens waar je meer dan 10.000 kogels hebt, zie je namelijk niet hoeveel je hebt, dan is die teller weg. Sorry voor mijn foute antwoord hiervoor. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 (bewerkt) dat is toch bij Vice City? in SA heb je geen bodyguards... alleen gangmembers.. Lees het hele topic eens door (is volgens mij niet veel werk) en begin bovenaan Het klopt wat je zegt over San Andreas. Bewerkt: 25 juli 2005 door Mark B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.