Visser23 Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Geplaatst: 10 november 2014 Ik ben een tijdje bezig met een design, maar ik kwam er maar niet uit. Ik miste kleur. ERRWINS heeft er voor gezorgd dat het design af is gemaakt. Dus, samen hebben we voor het onderstaande gezorgd: Raten 'n Tips? Reageren
RMJ Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Geplaatst: 11 november 2014 Tof gedaan! Ik mis een beetje een duidelijk fx/focal.. de verschillende technieken vervagen de render waardoor het de aandacht wegtrekt hiervan. Ook de pentool trekt meer aandacht dan de render dat vind ik jammer, het is meestal de bedoeling dat deze duidelijk na voren komt. Ook zit ik na je tekst plaatsing te kijken, niet verkeerd maar ik snap niet echt wat deze strepen hier ineens doen? deze komen verder nergens terug in het werkje. ook de discobol in de linksboven hoek staat ineens heel erg na ''voren'' waardoor dit de diepte weghaalt (samen met wat andere aspecten). Ik zie verder nog wat schoonheidsfoutjes zoals de streep op haar buik, en de pentool die abrupt stopt op haar pink. Ik snap wat jullie hebben willen doen, maar de veelvoud van technieken schopt dit een beetje in de war! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Geplaatst: 11 november 2014 Leuk idee voor een collab! Jullie idee is tof en duidelijk, maar zoals RMJ al aangeeft, gaat de kracht van het design een beetje verloren doordat de gebruikte technieken zo uiteenlopen en de structuur daarmee in de war raakt. Eén van de voornaamste dingen die mij opviel, is dat de met de pen tool gecreëerde lijnen niet helemaal tot hun recht komen. Ze missen pit, het zijn nu eigenlijk vooral spiralen met een outer glow. Een tutorial die ik vroeger veelvuldig heb bestudeerd is deze. Verstandig lijkt het me daarbij dat jullie het stuk over het trekken van de lijnen skippen, dat weten jullie duidelijk al, maar eens goed kijken naar hoe de uiterlijke opmaak van de lijnen in elkaar zit. Het voorbeeld uit de tutorial laat lijnen zien die echt dynamiek en energie uitstralen en dergelijke lijnen (maar dan misschien in een andere kleur) zouden dit ontwerp ook een boost kunnen geven. De dingen die ik verder zou kunnen opmerken heeft RMJ eigenlijk al prima verwoordt, dus dat ga ik verder niet meer uit de doeken doen. Wel heel lekker bezig verder, ik zie hier duidelijk jullie beider hand in terug! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.