liefsjennyx Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Geplaatst: 11 november 2014 Hallo allemaal, Ik heb vanmiddag GTA IV gekocht in de winkel en ik probeerde hem te installeren op mijn laptop. (toshiba satellite c855-2eg) Maar zodra ik hem dan wil opstarten na de installatie zegt ie gelijk: gta IV werkt niet blabla... en sluit hij weer af? Mijn stiefvader probeerde hem op zijn pc te installeren (windows 7) en daar geeft hij dan een error rmn20 of iets aan? Iemand enig idee hoe we dit kunnen oplossen Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Geplaatst: 11 november 2014 Jou laptop is niet goed genoeg om GTA: IV te spelen. En voor die error: Right click LaunchGTAIV.exe and click Properties Click the Compatibility tab Tick the "Run this program in compatibility mode for:" box Select Vista SP1 Click Apply/OK LaunchGTAIV.exe staat in de folder waar je hem hebt geïnstalleerd(denk dat die folder op de C schijf staat, dan Program Files (Als er (x84) achter staat dan die), dan Rockstar Games, dan Grand Theft Auto IV. Bron Reageren
liefsjennyx Geplaatst: 11 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2014 Waarom is mijn laptop niet goed genoeg dan? sims 3 speelt erop, gta sa ook? of bedoel je dat ie dan niet op de hoogste kwaliteit speelt. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Geplaatst: 11 november 2014 Vind je The Sims 3 er even mooi uit zien als GTA IV? En GTA San Andreas is 5 jaar ouder dan GTA IV. Voor zover ik kan zien zal je laptop GTA IV waarschijnlijk niet aankunnen. Misschien kan je het na heel veel prutsen opstarten, maar dan zal het toch onspeelbaar zijn door haperingen en dergelijke. De error RMN20 geeft aan dat je Windows Vista verouderd is (bron) en je een nieuwere Service Pack moet downloaden. Aangezien je Windows 7 hebt kan het zijn dat je deze moet updaten. Sowieso geef je best de specificaties van die computer ook even, misschien kan die GTA IV ook helemaal niet aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.