Jump to content

CD-RW voor eenmalig gebruik?

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit gaat me even de pet te boven. Ik wil een aantal herschrijfbare CD's kopen voor in de auto, zodat ik voortdurend nieuwe muziek op hetzelfde cd'tje kan zetten en niet telkens een hele nieuwe cd hoef te gebruiken. Dus ik ging op zoek naar CD-RW en vond dit product op de website van HEMA. Op de hoes van de cd's staat echter "NON REWRITABLE, VOOR EENMALIG GEBRUIK, (...)" dus ik snap er even helemaal niets meer van. Kan ik deze cd's nu meerdere malen herschrijven of niet, en zo niet, naar wat voor soort cd's moet ik kijken om dat wel te kunnen?

Geplaatst: (bewerkt)

De link werkt niet. Maar ik zeg: Terugbrengen, een rewritable cd hoort gewoon rewritable te zijn.Edit: Eventjes rondgekeken tussen mijn CD-RW's en daar heb ik een CD-RW (700) van de HEMA liggen (wit met blauwe letters), deze is tot circa 1000 keer overschrijfbaar volgens de descriptie. Ik denk dat je gewoon de verkeerde inhoud in het pak hebt zitten.

10-pak-cd-rw-700mb-39529623-productzoom_rd-1995373339.jpg20-pak-cd-r-700mb-39529624-productzoom_rd-1301530823.jpg

WTF is dat dan voor oplichting :{ CD-RW en dan Non Rewritable.Ik heb dus een andere (oudere) CD-RW van de HEMA, die is wel rewritable.

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst: (bewerkt)

Linkje werkt niet..Toch even een berichtje sturen voor de zekerheid? Op Bol.com heb ik CD-RW's gekocht en die zijn natuurlijk rewriteable.

Ik gebruik ze overigens ook voor in de auto. :engel:

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

CD-R (recordable) hoort 1 keer te kunnen beschreven worden en CD-RW meerdere malen. Iig bij die oudere CD-RW's van de HEMA tot 1000x (waarvan ik zelf sommige al meerdere malen heb herschreven).

Klopt helemaal niks van zo te zien.

Geplaatst:

Ik denk dat ik morgen even naar de HEMA fiets (is drie minuutjes fietsen vanaf mijn huis) en het maar gewoon vraag, ik vermoed dat het een foutje is op de hoes. :puh:

Geplaatst:

Nou, ben naar de HEMA geweest, maar bij het desbetreffende filiaal hadden ze geen CD-RW, alleen CD-R. Heb uiteindelijk maar gewoon de auto gepakt naar de MediaMarkt en daar een setje van 10 CD-RW's van Philips gehaald. Geen gezeik meer. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...