Die Hard Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Geplaatst: 11 november 2014 Dit gaat me even de pet te boven. Ik wil een aantal herschrijfbare CD's kopen voor in de auto, zodat ik voortdurend nieuwe muziek op hetzelfde cd'tje kan zetten en niet telkens een hele nieuwe cd hoef te gebruiken. Dus ik ging op zoek naar CD-RW en vond dit product op de website van HEMA. Op de hoes van de cd's staat echter "NON REWRITABLE, VOOR EENMALIG GEBRUIK, (...)" dus ik snap er even helemaal niets meer van. Kan ik deze cd's nu meerdere malen herschrijven of niet, en zo niet, naar wat voor soort cd's moet ik kijken om dat wel te kunnen? Reageren
NicolaB Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Geplaatst: 11 november 2014 (bewerkt) De link werkt niet. Maar ik zeg: Terugbrengen, een rewritable cd hoort gewoon rewritable te zijn.Edit: Eventjes rondgekeken tussen mijn CD-RW's en daar heb ik een CD-RW (700) van de HEMA liggen (wit met blauwe letters), deze is tot circa 1000 keer overschrijfbaar volgens de descriptie. Ik denk dat je gewoon de verkeerde inhoud in het pak hebt zitten. WTF is dat dan voor oplichting CD-RW en dan Non Rewritable.Ik heb dus een andere (oudere) CD-RW van de HEMA, die is wel rewritable. Bewerkt: 11 november 2014 door NicolaB Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Geplaatst: 11 november 2014 (bewerkt) Linkje werkt niet..Toch even een berichtje sturen voor de zekerheid? Op Bol.com heb ik CD-RW's gekocht en die zijn natuurlijk rewriteable. Ik gebruik ze overigens ook voor in de auto. Bewerkt: 11 november 2014 door MegaPilot Reageren
NicolaB Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Geplaatst: 11 november 2014 CD-R (recordable) hoort 1 keer te kunnen beschreven worden en CD-RW meerdere malen. Iig bij die oudere CD-RW's van de HEMA tot 1000x (waarvan ik zelf sommige al meerdere malen heb herschreven). Klopt helemaal niks van zo te zien. Reageren
Die Hard Geplaatst: 11 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2014 Ik denk dat ik morgen even naar de HEMA fiets (is drie minuutjes fietsen vanaf mijn huis) en het maar gewoon vraag, ik vermoed dat het een foutje is op de hoes. Reageren
Die Hard Geplaatst: 13 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Nou, ben naar de HEMA geweest, maar bij het desbetreffende filiaal hadden ze geen CD-RW, alleen CD-R. Heb uiteindelijk maar gewoon de auto gepakt naar de MediaMarkt en daar een setje van 10 CD-RW's van Philips gehaald. Geen gezeik meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.