aron24 Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 Vijf punten achter de koploper. Alleen is mijn keeper wel geschorst. Reageren
Votair Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Vanavond moet ik tegen Crystal Palace van Silverbyte. Pas maar op! Reageren
Together Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 (bewerkt) 3-1 gewonnen van Crystal Palace Bewerkt: 2 december 2014 door Together Reageren
AXIO Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 (bewerkt) Acht miljoen voor mijn jonge keeper met een algemeen van 84? Gaat je niet lukken Together Bewerkt: 2 december 2014 door AXIO Reageren
MrIndependent Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Stil eens. Ik ben een paar dagen vergeten te kijken en ik verlies van West Ham. Hoe dan. Haha omdat West Ham een meestercoach heeft... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Zoals het hoort sta ik gewoon weer bovenaan. Helaas wel op doelsaldo dus ik moet West Ham nog even van me af schudden. Reageren
Votair Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 2-0 gewonnen van Crystal Palace. Ben van de 7e naar de 6e plaats gestegen. 3-1 gewonnen van Crystal Palace Hoe kan jij ook tegen Crystal Palace gespeeld hebben? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Ik heb Kai even flink ingemaakt . Helemaal terecht. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Dat vind ik eigenlijk helemaal niet zo lief. Reageren
AXIO Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Iemand Sakho kopen? Dankzij zijn rode kaart een voorsprong weggeven wat uiteindelijk resulteerde in een nederlaag.. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Kom AXIO. Samen huilen. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Het gaat goed met Manchester City. Met minimale inspanning de kwartfinale van de beker kunnen bereiken en op nummer 1 in de competitie. Gister nog de nieuwe aanwinst Benzema gekocht waarmee ik hoop wat vaker op doel te kunnen schieten. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Ik ben nog druk op zoek naar dé combinatie van tactiek en formatie. Net een oefenwedstrijd tegen Chelsea met 2-0 gewonnen, maar tegen een computertegenstander hoop ik toch vaker te scoren. Het is allemaal wel redelijk, maar het moet beter. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Het gaat goed met Manchester City. Met minimale inspanning de kwartfinale van de beker kunnen bereiken en op nummer 1 in de competitie. Gister nog de nieuwe aanwinst Benzema gekocht waarmee ik hoop wat vaker op doel te kunnen schieten. Je won toch na penalty's? Zo makkelijk vind ik dat niet haha. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.