sabinee1995 Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 hebben jullie ook last van rockstar game service? ik krijg al de hele tijd de melding. the rockstar game service are unavailable right now. Reageren
nolms Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 ik had dat gisteren avond eventjes en vorige week voor een langere tijd, nu is heb ik er geen last van. vind wel dat er veel na die onderhouds periode van een paar weken terug erger is geworden, timed out locatng sessions vooral de eerst keer dat ik online ga, langer wachten as ik van sessies wissel, network error joining jobs, unbale to connect to session en player is no longer in session als ik vriend wil joinen. hellaas zal ik voorlopig nog op ps3 moeten blijven Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Ik heb wel de laatste tijd dat er staat 'saving unavailable' Dan na een tijdje saved hij pas. Game services heb ik zelden last van Reageren
coolguynl Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 ik heb er geen last van gehad Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Ik heb er ook geen last van Reageren
maartenvdz Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 hoevaak gaan mensne nog een ding openenn over deze problemen er zijn er al 10 met 10 antwoorden Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 14 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2014 hoevaak gaan mensne nog een ding openenn over deze problemen er zijn er al 10 met 10 antwoorden ik vraag alleen of er meer mensen er last van hebben. zodat ik weet of het aan mij ligt of niet. en niet of ze weten wat er aan de hand is. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 15 november 2014 Rapport Geplaatst: 15 november 2014 Ik heb er nauwelijks last van. Vaak is het wel zo dat wanneer ik GTA Online wil starten vanuit de singleplayer, dat ik dan een melding krijg dat de Cloud Servers niet beschikbar zijn. Als ik dan opnieuw probeer kom ik altijd meteen in GTA Online, dus dat vind ik nog niet zo'n ramp, eerlijk gezegd. In het begin had ik ook heel vaak last van wegvallen van de verbinding, geen Jobs kunnen joinen et cetera. Hier een paar oplossingen voor je. Deze oplossingen staan natuurlijk niet garant voor succes, maar het is altijd het proberen waard. - Zet je DNS instellingen goed (8.8.8.8 - 8.8.4.4.) (PS toets - Instellingen - Netwerkinstellingen) - Sluit een internetkabel aan i.p.v. draadloos te spelen. - Blijf proberen en heb geduld. Dit klinkt misschien hartstikke kinderachtig en simpel, maar als je het niet blijft proberen lukt het natuurlijk nooit. Reageren
nolms Geplaatst: 15 november 2014 Rapport Geplaatst: 15 november 2014 denk dat ze er maar tijdelijk last van had, neem ik aan dan toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.