.Sharingan Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Hallo, Ik ben op zoek naar een snelle wifi stick, maar heb geen idee waar ik op moet letten. Ik heb een cisco EPC3928 modem. Any suggestions? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Het wifi signaal is niet al te best op mijn kamer, powerlinenetwerk is duurder dan een goede wifi stick, dus heb ik me ook zo'n dingetje gekocht. Ik heb deze gekocht omdat hij een externe antenne heeft die uitgeklapt kan worden. Waar er anders een "dead spot" is heb ik nu gewoon verbinding. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Mijn kamer bevind zich direct boven de router. Kan op.het moment je link niet bekijken ivm kut telefoon.. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 bij Action heb je een wifi ontvanger. €7,- Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2014 bij Action heb je een wifi ontvanger. €7,- Voor dat soort dingen ga ik niet naar de action.. Ook al verkopen ze het. Heb zojuist een andere via de site waar MegaPilot kwam. (: Reageren
Sublime Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Holy shit wat duur. Dat is voor techniek je waarschijnlijk geeneens kan gebruiken omdat je router het niet ondersteunt. Ik trek mijn Wifi Adapters altijd van DX af, en die zijn beter dan je denkt voor 5 euro per stuk. Zo'n wifi stick werkt namelijk alleen goed als je toestel waarmee je de signalen opvangt een slechte antenne heeft. Zo'n wifi stick maakt niet magisch je verbinding beter, als de router door stalen balken heen moet blijft er sowieso weinig van je signaal over. Kortom, veels te duur als je het mij vraagt. Het ligt alleen aan de antenne in je "portable" apparaat, en dan helpt een USB adapter evengoed als die adapter van 60!!! euro ... Reageren
Davedavy Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 (bewerkt) Holy shit wat duur. Dat is voor techniek je waarschijnlijk geeneens kan gebruiken omdat je router het niet ondersteunt. Ik trek mijn Wifi Adapters altijd van DX af, en die zijn beter dan je denkt voor 5 euro per stuk. Zo'n wifi stick werkt namelijk alleen goed als je toestel waarmee je de signalen opvangt een slechte antenne heeft. Zo'n wifi stick maakt niet magisch je verbinding beter, als de router door stalen balken heen moet blijft er sowieso weinig van je signaal over. Ik neem aan dat je nu MP's link bedoeld en niet die van de Action, en ja dat vind ik ook erg duur. Die adapters zijn prima van DX. Als je snel internet wil kun je misschien ook een Powerlink adapter gebruiken. Zelf heb ik ze voor een tientje op Marktplaats gekocht, welliswaar tweedehands maar who cares? Ik haal netjes de 30MBps, en dat is exact wat het abonnement toelaat. Moest het persé nieuw zijn dan kun je via Tweakers pricewatch vrij goedkope powerlinks vinden. Anyhoe, die adapters van DX zijn vrijwel gelijk aan die van de Action en dan hoef je ook nog geen 2 weken te wachten. Het zijn geen levensbehoeftes dus 'voor zo'n dingen ga ik niet naar de action' klinkt alsof we het over een defibrillator oid hebben. Het kost 7 euro, give it a shot? En aangezien je aangeeft dat je boven de WiFi router zit lijkt me dat bereik niet dé issue was right? Bewerkt: 14 november 2014 door Davedavy Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2014 (bewerkt) Bereik is inderdaad niet echt the issue geweest. Heb een Netgear n600 gekocht voor 30 euro. Zojuist binnengekomen en meteen aangesloten. Haal 50mbit dus ik ben blij. Er werdt ook een USB verlengkabel bijgeleverd voor het geval dat. Bewerkt: 15 november 2014 door .Sharingan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.