Joriz Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Het lijkt er op dat enkele mensen al een next-gen exemplaar van Grand Theft Auto V hebben weten te bemachtigen. Echter willen wij het op GTAForum.nl leuk houden. Wij vinden dat iedereen tot 18 november dient te wachten tot het spel echt uit is zodat iedereen ook het next-gen spel kan ervaren zoals Rockstar Games heeft bedoeld. Het is dus tot 18 november niet toegestaan om gelekte data, waaronder audiofiles en videofiles, te posten. Tevens is het niet toegestaan op dit forum (uit context gehaalde) nieuwe elementen nu al te verklappen. Daarnaast is het auteursrechtelijk niet toegestaan deze data te posten. Na de release kan en mag iedereen het spel, voor zover auteursrechtelijk toegestaan, natuurlijk wel gaan analyseren en zullen we natuurlijk zowel op WikiGTA als op het forum de nieuwste info gaan plaatsen. Denk eraan dat als je op/na 18 november een belangrijk nieuw detail hebt gevonden, je deze wel even voorziet van spoiler-tags, zodat de mensen die wachten op de PC versie niet meteen alle nieuwe details en mogelijke andere plot elementen zullen zien die Rockstar Games in het next-gen spel heeft verstopt. Alvast bedankt voor jullie begrip! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Verander je de tekst in de statusupdate nu ook naar "Geen GTA V Next Gen spoilers" ? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Helemaal akkoord! Laat het pesten van de mensen die wachten op de PC versie maar over aan Rockstar. Reageren
Dexist Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 We weten allemaal dat Snape een toneelstukje speelde... Maar nee lijkt mij een goed besluit Al is de kans denk ik klein dat je als PC-gebruiker nog niet bent gespoiled over GTA V. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Daar zal ik dan rekening mee houden! Maar ik heb helemaal geen video's "ontdekt" van de next-gen GTA V. Reageren
TrevorP Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Ik heb er al een paar gezien, maar om de een of andere reden alleen in baggerkwaliteit. Ik blijf ze lekker kijken en zoeken maar zal er hier netjes over zwijgen. Vanaf de 18de moet ik het toch al maanden doen (IVM PC) met Twitch.tv... dus die paar dagen eerder zoeken zijn alleen maar leuk, ipv spoilers voor me Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Waarom mag je nu geen spoilers plaatsen, maar wel na 18 november? Dan wordt het ook verpest voor de PC gamers. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Dat wordt het niet. Denk eraan dat als je op/na 18 november een belangrijk nieuw detail hebt gevonden, je deze wel even voorziet van spoiler-tags, zodat de mensen die wachten op de PC versie niet meteen alle nieuwe details en mogelijke andere plot elementen zullen zien die Rockstar Games in het next-gen spel heeft verstopt. Normale regeling natuurlijk. Het is ook maar de vraag wanneer we het gaan afbouwen, maar het zal niet het eerste half jaar zijn lijkt me. Reageren
Joriz Geplaatst: 13 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Normale regeling natuurlijk. Inderdaad. Het posten van spoilers over GTA5 is sowieso niet de bedoeling tenzij je spoiler-tags gebruikt. Er zitten best wel veel plotwendingen in het verhaal die jammer zijn als ze open zonder waarschuwing worden verklapt. Anders zou iedereen weten dat Harry Potter in boek 4 van de Harry Potter reeks dood gaat en dan opeens de rest van de boeken over een totaal ander personage gaan ... Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Normale regeling natuurlijk. Inderdaad. Het posten van spoilers over GTA5 is sowieso niet de bedoeling tenzij je spoiler-tags gebruikt. Er zitten best wel veel plotwendingen in het verhaal die jammer zijn als ze open zonder waarschuwing worden verklapt. Anders zou iedereen weten dat Harry Potter in boek 4 van de Harry Potter reeks dood gaat en dan opeens de rest van de boeken over een totaal ander personage gaan ... Veel dingen worden in een spoiler genaaid. Als je geen spoilers wilt weten kan je dus geen lappen tekst, afbeeldingen en andere dingen openen? Reageren
Megadreams Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 In dat geval wordt dat meestal duidelijk aangeduid en/of valt het af te leiden. Reageren
NicolaB Geplaatst: 16 november 2014 Rapport Geplaatst: 16 november 2014 Ik vind het altijd wel mooi dat er geen missiebeschrijvingen enzo in de statusupdates staan. Ik wacht nog steeds met smart op de PC versie, maar wil dan inhoudelijk als liefst zo min mogelijk van GTA 5 afweten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.