Ice Cold Killa Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Zo goed? Ik heb me scheef gekeken op die BBcode . Hey bedankt, zo ziet het er veel beter uit Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 ICK, hoe heten de wegen textures van SA? die staan toch ook in GTA3.img Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 ICK, hoe heten de wegen textures van SA? die staan toch ook in GTA3.img Ja, maar die heb ik niet toegevoegd omdat het er te veel waren, er zit meestal 'road' in de naam. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Ik begin nu met het GTA_INT.IMG gedeelte. EDIT: Sorry voor double post Bewerkt: 15 augustus 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Maar ik heb gezocht, maar ik heb niet de goede gevonden, dus egte met aan de zijkanten strepen, en in het midden. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Maar ik heb gezocht, maar ik heb niet de goede gevonden, dus egte met aan de zijkanten strepen, en in het midden. Er is geen weg texture met strepen aan de zijkanten en in het midden. Je hebt alleen maar met 1 streep aan de zijkant. De texture word er namelijk zo opgelegd zodat het lijkt alsof het een streep in het midden is . Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Deze dus (deze is van vc): Er zijn er ook nog een paar me een stoep ed. maar dit is die streep die jij bedoelde. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ja, die bedoeld ik . En dit is de weg texture van San Andreas: Reageren
Wauzie Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik heb nog een paar Weg-texturen (sommige zijn niet goed meer qua grootte): Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Txs wauzie, maar hoe zou ik dan zon weg met strepen int midden moeten maken? Reageren
Wauzie Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Dan maak je een weg, en splits die op in 2 objecten: __ _ _ __| | | | | | | | | | | | | | Gewone weg |__ _ ___ | __ _ _ __ | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Opgesplitste weg |__ |_ __| Dan textuur je de rechterhelft gewoon, en de linkerhelft textuur je hetzelfde. Maar dan zet je een - voor Length/Width/Heigth, zodat de textuur wordt omgedraaid. Het ligt eraan hoe je weg ligt om te bepalen of het Length/Width/Heigth is. Reageren
imouL Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Mooie lijst ICK Als t goed is krijg k vandaag (of in de loop van de week) SA en kan k dus gelijk aan de slag Reageren
Blu3ice Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Zou je ook de voertuig-txd's kunnen plaatsen? Bewerkt: 27 juli 2006 door Blu3ice Reageren
YPM Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) is er ook een GTA Vice City texures lijst? (srry als dit spam is) Bewerkt: 17 augustus 2005 door YPM Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 is er ook een GTA Vice City texures lijst?(srry als dit spam is) Nee hoor, het is geen spam. En nee er is geen VC texture lijst. Die textures kan je namelijk zelf zoeken in de MooMapper. Je klikt op een model, klikt dan op de texture button bovenaan en dan kan je zien wat de naam van het .txd bestand is . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.