bramg Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 hee... weet iemand toevallig waar de txd's staan van die motorrijders met dat lange haar? ik wil CJ namelijk vervangen door zo'n hoofd bvd Bram Reageren
K.O. Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Waar ze staan? In de gta3.img natuurlijk Volgens mij moet je bikera.txd en bikerb.txd hebben. Mazzol Reageren
bramg Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 (bewerkt) ah, hebbes. dank je. oja, dan moet ik playerface.txd vervangen door bikera/bikerb.txd toch? Update: ik krijg niet helemaal het gewenste resultaat... (zie bijlage voor het resultaat.) wil iemand die wel handig is met dit soort dingen zo vriendelijk zijn om player_face.txd voor mij te vervangen met bikera.txd? bvd Bram Bewerkt: 3 september 2007 door bramg Reageren
K.O. Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Ik denk dat het helemaal niet zo moeilijk is. Het probleem is dat het hoofd van CJ een ander model heeft dan het hoofd van zo'n biker. De afbeelding wordt dus verkeerd om het model heen geplakt. Waarschijnlijk is dit gemakkelijk te verhelpen door player_face.dff te vervangen door bikera.dff. Zo krijgt je gezicht de vorm van een biker en past de afbeelding er dus goed omheen. Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Hoe heet dat SPRUNK bord in LS waar in een missie door heen moet rijden? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Hoe heet de zonreflecties? Weet iemand dat? Reageren
K.O. Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 (bewerkt) Hoe heet dat SPRUNK bord in LS waar in een missie door heen moet rijden? Volgens mij heten de bijbehorende bestanden "billbolaeb.dff" en "billboX.txd" Hoe heet de zonreflecties?Weet iemand dat? Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zitten die in de particle.txd Bewerkt: 24 september 2007 door K.O. Reageren
jeroendejong Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 jah, en de tag die je spuit met de spuitbus waar opstaat Grove ---4--- live waar staat die in ?? nodig voor mijn "THE garage" mod. Jeroen Reageren
K.O. Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Dan moet je tags2_lalae.txd en/of tags_lafront.txd hebben. Dezen staan natuurlijk in gta3.img. Reageren
WackoX Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) Ik zoek de interrior van de shamal, weet iemand die? en daar bedoel ik de dff en de txd mee Bewerkt: 11 december 2007 door Danny_k Reageren
m.o.d Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 (bewerkt) Ik zoek de interrior van de shamal, weet iemand die?en daar bedoel ik de dff en de txd mee deze bestanden zijn simpel te vinden: shamal.txd en shamal.dff Bewerkt: 29 december 2007 door m.o.d Reageren
K.O. Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Ik denk dat Danny K de ruimte bedoelt waar je slechts in één bepaalde missie (weet zo even niet welke, iets in LV) in komt. Je moet dan in mid-air een vliegtuig kapen dat helemaal uit het noorden komt. Als je dan aan boord bent bevindt CJ zich ín het vliegtuig, waar hij die mensen uit moet schakelen. Ik denk dat dit bestand in gta_int.img staat, aangezien hier alle interieurs in voorkomen. Weet echter niet precies welk bestand. Reageren
derk_c Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Hoe heten de textures van de BINCO? Ik zou graag de buitenkant als de binnenkant willen weten Alvast bedankt Reageren
K.O. Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Hoe heten de textures van de BINCO?Voor de buitenkant kun je natuurlijk gemakkelijk de mapviewer gebruiken. Je komt dan uit op templae2land.txd (in gta3.img) geloof ik. Het interior is natuurlijk wat lastiger op te zoeken, maar als je in gta_int.img zoekt naar binco of binc, kom je uit op cj_binc.txd & cj_binc_sign.txd. Reageren
WALLAH Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Je hebt zoon poster in las venturas met grote boobies hoe heet die? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.