K.O. Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Je hebt zoon poster in las venturas met grote boobies hoe heet die?Waarom wil je die poster hebben!? Maar goed, het zou wat helpen als je een wat preciezere locatie zou geven, aangezien ik niet alle posters in LV uit m'n kop weet te vinden. Volgens mij zou je deze poster met een tool als Map Viewer (download op de site van Steve-M) ook zelf zo kunnen vinden overigens. Reageren
dutchgod Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ik zou graag willen weten hoe de interrior heet van de Ten Green Bottles Bar in LS Alvast bedankt, Tim Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Hallo, Laatst zocht ik een manier om het te laten sneeuwen in San Andreas. Ik weet dat er mods zijn waarin er ook daadwerkelijk sneeuw ligt, maar zoiets zocht ik niet. Ik zoek iets waarmee de sneeuw echt valt, dus ik zocht hier op het forum of dat mogelijk was. Uiteindelijk kwam ik op dit topic uit. In de laatste post wordt verteld dat je de regen textuur moet veranderen in een sneeuw textuur. Het probleem is alleen dat ik de regen textuur nergens kan vinden in gta3.img. Kent iemand wellicht de naam van deze textuur? Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Basssss Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 De Paintjobs van Loco Low Co? Weet iemand in welk bestand die zit en onder welke naam? Reageren
K.O. Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 De Paintjobs van Loco Low Co? Weet iemand in welk bestand die zit en onder welke naam?Dan moet je gewoon bij elk voertuig kijken. Neem bijvoorbeeld de Blade als voorbeeld, die je in de Loco Low Co. kunt tunen. In gta3.img heb je dan een normaal .dff bestand (blade.dff) en een normaal .txd bestand (blade.txd), maar daarnaast zijn nóg enkele .txd bestanden te vinden: blade1.txd, blade2.txd en blade3.txd. Dit zijn de paintjobs die je moet hebben. Reageren
brend5 Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 weet iemand toevallig wat de .txd file vande garage deur naast het safe house in gangton(het eerste safe house wat er is)?? Reageren
K.O. Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 weet iemand toevallig wat de .txd file vande garage deur naast het safe house in gangton(het eerste safe house wat er is)??Niet uit mijn hoofd, maar daar heb je MapViewer voor: contachou1_lae2.txd. Reageren
jellemuis Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) Dat zijn de goeie ja, de kleur enzo word bepaald in vehicles.ide ofzoiets. carcols bedoel je Bewerkt: 28 augustus 2009 door jellemuis Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Welk tankstation is desn_truckstop en desn2_truckstop? Graag een kaartje, want zou het niet weten Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 De prefix desn_ slaat op Desert North. Dus ergens in het noorden van de desert nabij Las Venturas waarschijnlijk. Even een tabelletje maken met bestands prefixes, kan ooit nog handig van pas komen Deze zijn van de IPL files, er zijn er nog een aantal. prefix/suffix Stad Oriëntatie lan Los Santos Noord lan2 Los Santos Noord (2) lae Los Santos Oost lae2 Los Santos Oost (2) law Los Santos West law2 Los Santos West (2) lawn Los Santos West, Noordelijk deel las Los Santos Zuid las2 Los Santos Zuid (2) lahills Los Santos Vinewood, Mulholland sfn San Fierro Noord sfe San Fierro Oost sfs San Fierro Zuid sfw San Fierro West sfse San Fierro Zuid-west vegasn Las Venturas Noord vegase Las Venturas Oost vegass Las Venturas Zuid vegasw Las Venturas West countn2 Desert - countryn Desert (?) - countrye Red County (?) - countrys Red County - countryw Whetstone - Reageren
keessie Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 hoe kan ik de texture van een interior vinden? ik kan het niet via map viewer vinden Reageren
Ghosty Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 hoe kan ik de texture van een interior vinden? ik kan het niet via map viewer vinden Dat komt omdat interieurs niet zoals verwacht, achter een deur zitten. Je gaat in een marker en je wordt in een kamer geteleporteerd die zich mijlenver bevindt van de buitenkant. Het met mapviewer vinden gaat in ieder geval lastig lukken, want de interiors zitten heel hoog, en de map van sa is te groot om elke vierkantje meter af te speuren. Probeer iets me de naam van de outerior te doen, om op die van de interior te komen. Er zit vast wel een zoekfunctie bij dacht ik. Reageren
gtasanandreasfreak Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 is this for all the tankstations in san andreas: Xoomer desn_truckstop desn2_truckstop Reageren
Casss Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) Wat is de texture van de geopende parachute? ik kan hem maar niet vinden. Bewerkt: 12 mei 2010 door Casss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.