Casss Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Van welke GTA? Nou dit heet ' GTA SA Textures lijst Dus ik denk voor gta sa Reageren
DondeRob Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Misschien een stomme vraag, maar ik vind hem het stellen waard Komt ie dan: Er zijn in de kledingwinkels en in die kleedruimtes in CJ's huizen spiegels. Is dat puur en alleen een texture? Of werkt dat op een andere manier? Ik heb namelijk een model gemaakt van de Burj Khalifa (hoogste toren ter wereld) en wil die graag met van dat spiegelende glas bekleden. Iemand misschien andere opties om dat voor elkaar te krijgen? Voor de liefhebbers is de toren te bekijken in een MTA server genaamd Full Theft Auto: mtasa://78.129.221.124:22009 De toren staat op SF airport, op die rotonde bij de ingang. Kan zijn dat ie unsolid is, maar dan moet ie even herladen worden (admins doen dat wel voor je). Dat word opgelost zodra ik de final versie klaar heb. Reageren
Beagle Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Real time reflectie kan alleen gedaan worden door bepaalde dingetjes in een IPL, "nep reflectie" kan door middel van een material in 3DS Max (GTA Material). Reageren
mekane Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2012 (bewerkt) EDIT weet et al : de texturen heten : greenwoo.txd en greenwoo.dff Bewerkt: 20 augustus 2012 door mekane Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.