Jump to content

heists is bevestigd als eerste update na current gen release !

Recommended Posts

Geplaatst:

Mensen, wees nou eens blij dat we de heist überhaupt nog op ps3 & xbox 360 krijgen :)

Geplaatst:

Zijn we niet blij dan?

Het is wel mooi dat ze komen. Nu nog de uitwerking zien.

Geplaatst:

Als het op mij bedoelt is ... ik ben zeker wel blij maar ik vraag me af hoe het in zijn werk zal gaan. Is het echt met plannen, de een doet dit, de ander dat, faalt de een, moet dan iedereen wachten tot die persoon het haalt of faalt iedereen dan en moeten we volledig opnieuw beginnen, wat met onderlinge ruzies omwille van een job dat de een niet wil doen en zo van die dingen.

Geplaatst:

ik de dat het op zich wel cool zal zijn maar dat het niet zow heel veel zal verdienen, tenminste ik heb mensen horen praten over een miljoen maar daar geloof ik echt nie in.

misschien dubbele van best betaalde missie ofzo maar dat maakt me in princiepe niet zo veel uit ben al blij dat we iets nieuws te doen krijgen.

Geplaatst:

Ik hoop wel dat we veel cash verdienen, en geen 50.000 dollar, want dat zou best wel triest zijn.

Want als je dan de heist met 4 players doet, dan verdien je per player 12.500 dollar, en dat is best wel weinig.

Geplaatst:

Zin in! Wie weet sluit ik mijn PS3 wat vaker aan nadat de heists beschikbaar zijn. Na het gehype ben ik wel bang dat het uiteindelijk alleen maar zal gaan tegenvallen. Als we Rockstar mogen geloven duurt het nu echt niet zo lang meer. We zullen met onze eigen ogen dan wel zien of het gehype rond de heists terecht was.

Geplaatst: (bewerkt)

Eerst zien, dan geloven. Ik ben een beetje klaar met de beloftes van rockstars

Bewerkt: door Nitivity
Geplaatst:

Aangezien dit nieuws al een tijdje in de nieuwssectie staat, zet ik op dit topic een slotje.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...