MegaPilot Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Hey, ik zoek een Android muziekapp die z'n afspeellijsten sorteert zoals ze zijn en niet op alfabet. Tevens wil ik niet doodgespamd worden met advertenties. Alvast bedankt voor uw suggestie. Mvg, MP Reageren
KoningJesper Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Wat bedoel je met zoals ze zijn? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Wat bedoel je met zoals ze zijn? Een afspeellijst heeft een bepaalde volgorde. De standaard app op m'n telefoon sorteert ze alfabetisch. Reageren
Sublime Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Wat voor mobiel en versie van Android gebruik je? De "Google Music" app die mij wordt afgedwongen heb ik gewoon de optie om alle muziek files te laten zien (lokaal natuurlijk), zonder ordening op album ofzo. Misschien kan je die eens proberen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Google Play Music verneukt ook de volgorde. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Spotify? Weet niet of er een app is voor Android, maar op IOS wel! Daarmee kan je gewoon een bepaalde volgorde bepalen en alles is gratis! Reageren
Sublime Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Wat bedoel je precies met afspeellijst? Gewoon alle bestanden in een bepaalde map of echt een afspeellijst? De afspeellijsten staan namelijk gewoon netjes in volgorde op mijn Play Music. Als je list alle nummers doet, dan is het inderdaad alfebetisch. Misschien kan je dit oplossen door een afspeellijst van alles te maken? Of een iPhone kopen schijnbaar.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2014 Ik kopieer de MP3's naar m'n gsm en kopieer de M3U playlist naar mijn telefoon. Op m'n vorige Android telefoon werkte dit gewoon. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2014 (bewerkt) Na een lange zoektocht heb ik eindelijk gevonden wat ik nodig had, Fusion Music Player. Eerst gaat ie scannen, druk op Launch Fusion en daarna moet je gewoon constant naar rechts vegen om tot bij "Playlists" te geraken. Deze app scant je playlists zoals ze zijn en NIET alfabetisch zoals dat falende Lenovo Music gedoe bijvoorbeeld. Bewerkt: 22 november 2014 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.