Foreigner97 Geplaatst: 15 november 2014 Rapport Geplaatst: 15 november 2014 Pff, de laatste keer dat ik de storyline er zelf doorheen heb gejaagd is alweer een jaar of één, twee geleden. Als ik nu nog missies speel is het voornamelijk in het kader van forumgerelateerde zaken, zoals savegame-aanvragen, de forumsavegame, contests, et cetera. Nu ik er zo over nadenk begint het wel weer wat te kriebelen, maar de laatste tijd kom ik totaal niet meer toe aan gamen... Iets voor de toekomst, GTA SA weer eens uitspelen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2014 Ik denk dat ik dit jaar SA nog niet uitgespeeld heb, dus het zal ergens in 2013 geweest zijn... Zomer van 2013 vermoedelijk. Reageren
Megadreams Geplaatst: 16 november 2014 Rapport Geplaatst: 16 november 2014 Bij mij is het geloof ik een paar maanden geleden. Ik ben ondertussen al de tel kwijtgeraakt van hoe vaak ik hem heb uitgespeeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.