Jump to content

Nieuwe GTA V Next-Gen content [spoilers!]


TheDutchWesley

Recommended Posts

Dit zijn allemaal nieuwe GTA V Next-Gen screens.

In de spoiler staan nieuwe (legale of illegale) screens.

Bij een aantal foto's vind ik dat ze deze voertuigen niet in de PS3/XBOX versie hebben gestopt, omdat het echt brute auto's zijn.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Deze voertuigen staan ook al op WikiGTA ;)

Dus? Mag me mening er wel over geven. Tevens spreekt wikigta hun eigen regels tegen, niemand mag spoilers vertellen zonder het in een spoiler te zetten, maar zelf wel openbaar op internet zetten voor de release Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Deze voertuigen komen niet naar 360/PS3, toch? Want ik kan echt niet wachten totdat ik de Dukes in mijn garage kan zetten.. Iets minder als 2 maanden nog.. :(

Helaas niet :( ze zijn exclusief voor PS4/XBO, een aantal van die voertuigen zijn ook nog weer exclusief voor 'terugkerende spelers'(waaronder de dukes) die dus de GTA V data overlaten zetten naar de PS4/XBO.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Ooh, leuke liveries!

Wel vind ik dat rockstar ons naait met de broek aan; die nieuwe voertuigen kunnen ze makkelijk in de current gen proppen.

Dat kunnen ze niet. Menig topic en post te vinden hier op het forum waarom ze dat niet kunnen, er is simpelweg geen ruimte.

Hopelijk komen ze ook naar PC.

Ik zou niet weten waarom niet.

Hoe het zit met de Exclusives weet ik niet, maar er zal wel een manier zijn om accounts te linken om zo de content over te dragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...