SonnyEvans Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Hallo! Ik zoek naar een aantal acteurs voor een gave zombie video in gta v next gen! Als jullie mee willen doen laat het me weten! Ik plan binnekort een datum Gr Sonny E Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Kun je niet beter leden vragen wanneer de datum bekend is? Anders loop je namelijk het risico dat sommige leden niet kunnen op het geplande tijdstip en dan heb je er uiteindelijk toch niets aan. Even een tip. Reageren
Together Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 http://www.gtaforum.nl/user/139347-sonnyevans/ Hmm dubbelaccount hier?.. Reageren
SonnyEvans Geplaatst: 18 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2014 (bewerkt) Klopt, ik logde in met twitter vanochtend edit: Ik check liever of er mensen beschikbaar zijn voordat ik iets plan, het gaat waarschijnlijk wel even duren voordat dit van start gaat! Bewerkt: 18 november 2014 door BMSonnyEvans Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.