Mazzeltje Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Ik heb vandaag gta 5 gekocht voor de ps4. Nu wou ik graag online maar dan zegt mijn ps4 dat ik eerst een update moet downloaden. Alleen het probleem is dat ik deze update niet kan downloaden. Er staat gewoon letterlijk in beeld: kan niet downloaden. Hebben meer mensen hiervan last? Ik baal er weer van. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Je moet je PS4 activeren, ik had dit probleem ook, is CE-32937-4, oplossing hier. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 18 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Ik heb mijn ps4 al meerdere keren uit en aan gezet en het probleem blijft. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Krijg je er ook een foutcode bij? Zoja, welke? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 18 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Ja, de foutcode die jij net hierboven schreef. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Heb je hem al geprobeerd te activeren, dat is wat anders dan een keer aan het uit zetten. De uitleg staat hier Reageren
salva-mea Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Had toevallig dezelfde foutmelding (CE-32937-4), PS-4 als primair geselecteerd, opnieuw opstarten en downloaden maar. Dank voor de tip. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 18 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2014 (bewerkt) Zou je misschien kunnen uitleggen hoe dat precies werkt? Van die site word ik niet echt wijzer. Bewerkt: 18 november 2014 door Mazzeltje Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Zelfde probleem hier, activeren + opnieuw opstarten werkt helaas ook niet. Activeren kun je doen onder Instellingen -> PSN Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 18 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Heb me psn geactiveerd en het werkt nog steeds niet. Lekker is dat. Wil je graag online kan dat nog niet. Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Vrijwel alle games hebben tegenwoordig op de dag van de launch problemen met het online gedeelte. Wellicht is dat met GTA: Online nu ook het geval en is het gewoon te druk om alle gamers die de online modus willen spelen toe te laten. Zou zomaar kunnen dat je morgen of overmorgen gewoon probleemloos met het online gedeelte aan de slag kunt. Maar ja, inderdaad, het is wel vervelend... Reageren
Johncubano Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Zeker vervelend, al zijn we zon matige servers wel gewend van ons geliefde rockstar. Visueel erg mooi Reageren
GolfG60 Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Zeker vervelend, al zijn we zon matige servers wel gewend van ons geliefde rockstar. Visueel erg mooi Updates worden van de Sony servers gedownload... Reageren
Joriz Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Ik heb het nu ook error CE-32937-4 bij update 1.0.2. Herstarten van je PS4 schijnt een oplossing te moeten zijn. Zo even proberen. Ook kan het aan eigen firewall of router liggen. Maar die heb ik niet. Wel vaag die CE-32937-4 error. want update 1.0.1 heb ik zonder probleem met mijn PS4 binnengehaald. Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Had jij die eerdere update niet gisteren al opgehaald, Joriz? In dat geval is het begrijpelijk dat je die nog binnen hebt kunnen halen - gisteren waren er nog relatief weinig mensen die de game al hadden. Mijn tip: probeer de update af en toe weer te downloaden, en ga niet met instellingen van je modem of routers zitten klooien. Het ligt waarschijnlijk gewoon aan de drukte. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.