Finnboem Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Ik kan de update om online te spelen ook niet downloaden en die link werkt ook niet.. Ik heb de ps4 al uit en aan gedaan.. Reageren
Joriz Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Ik heb de oplossing gevonden en dat is bij downloads te veel keren op retry drukken. Na zo' n 40 keer op retry drukken download hij eindelijk. Blijkbaar zijn de servers van Sony gewoon wat overbelast ... Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 (bewerkt) Ik heb de oplossing gevonden en dat is bij downloads te veel keren op retry drukken. Na zo' n 40 keer op retry drukken download hij eindelijk. Blijkbaar zijn de servers van Sony gewoon wat overbelast ... gta v is gewoon top heb dit probleem helaas ook ik zie ook dat de link niet werkt? Bewerkt: 18 november 2014 door tjarda1999 Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Ik heb de oplossing gevonden en dat is bij downloads te veel keren op retry drukken. Na zo' n 40 keer op retry drukken download hij eindelijk. Blijkbaar zijn de servers van Sony gewoon wat overbelast ... Precies dit. Is de enige oplossing die werkt. Ben al aan het downloaden. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 18 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Ik heb de oplossing gevonden en dat is bij downloads te veel keren op retry drukken. Na zo' n 40 keer op retry drukken download hij eindelijk. Blijkbaar zijn de servers van Sony gewoon wat overbelast ... Volgens mij heb ik wel 400 keer gedrukt en het werkt nog steeds niet. Heb zoveel dingen al geprobeerd. Ps4 uit en aan. Psn activeren en deactiveren. Modem uit en aan. Niks helpt. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 na en tijdje is die toch klaar met updaten Reageren
Johncubano Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Zeker vervelend, al zijn we zon matige servers wel gewend van ons geliefde rockstar. Visueel erg mooi Updates worden van de Sony servers gedownload... heb het niet over updates Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Alles is inmiddels geüpdatet! Gelijk m'n Online Character overgezet. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 18 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Eindelijk download hij nu ook bij mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.