bigG Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Ik wil graag de ingame naam van de PJG-600 veranderen in hoverbike. Ik heb bij de data map van vice city (het spel waar het om gaat) bij default.ide staat er een kolom met ''game name'', die heb ik van de PJG-600 veranderd in hoverbike maar als ik het spel opstart en ik doe een nieuwgame dat loopt hij vast tijdens het laden en als ik een save laad en ik ga op de motor zitten dat zie ik helemaal geen naam. Hetzelfde als ik ook de andere kolomen met namen verander in hoverbike. Hoe moet ik dit oplossen? Reageren
Eclipse Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Dit kan je met de GXT editor doen. Je kan hem downloaden in de download datbase van gtagames. Reageren
bigG Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Ik heb hem gedownload en geopend maar welk bestand moet ik dan openen? Reageren
MarcN Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Kijk eens in de lijst van ice cold killa http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=13311 Ik heb hier verder ook geen verstand van. Bewerkt: 24 juli 2005 door MarcN Reageren
Jorge_F Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Je moet het bestand American.gxt openen (text/american.gxt). Dan selecteer je de MAIN in de GXT editor en zoek je naar de gewenste naam Reageren
SWYV Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Je moet het bestand American.gxt openen (text/american.gxt).Dan selecteer je de MAIN in de GXT editor en zoek je naar de gewenste naam uitgebreidere uitleg open sa gxt editor of gxt editor open american.gxt in ( C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\text ) zoek naar zoekfunctie van "find value" en als jij gevonden heb => "PCJ-600" intypen als die gevonden heb, gaat jij naar tekst, jij verwijdert de naam vb zoals pcj 600 en dan je gewenste naam intypen daarna moet jij rechtsonder vak gewoon erop klikken 1x klikken is al genoeg om op de onderlinkse vak te klikken en dan pas opslaan note=> ik geloof dat jij niet 1x moet zoeken, als jij verandert heb, moet jij nogmaals zoeken want die kan helaas niet in 1x alle pcj 600 veranderen Bewerkt: 24 juli 2005 door sonny yoshi Reageren
bigG Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 (bewerkt) Het is me gelukt maar ik krijg zodra ik op save druk deze foutmelding: Bewerkt: 26 juli 2005 door marty Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.