Jump to content

Gta online Xbox One


gta_player

Recommended Posts

Meerdere mensen last dat ze maar alleen in servers komen ?

Ik heb open nat type op xbox one. Hij is bedraad en heb de dns ook op die van google staan.

Kwam alleen vanmiddag in een lobby met 17 man daarna alleen maar steeds alleen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook een fout van de Rockstar Games Servers zijn, want volgens mij zijn ze overbelast, omdat heel veel mensen overstappen naar de Xbox One/PS4.

Of het kan zo zijn dat je een slechte verbinding hebt, want dan moet je de stekkers "in en uit "het stopcontact trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik en een slechte verbinding ? Ik heb 100 mb internet open nat type en dns servers op google en dan ik een slechte verbinding ik ga het niet geloven ;) Rockstar moet gewoon is even ze zaakjes op orde hebben precies zoals een jaar geleden een puinhoop weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Altijd maar zeiken bij een release, moeten ze dan een miljard servers gaan neerzetten ??? Diy duurt een week of 2 en dan is het allemaal weer normaal

Is jouw geld niet zeker of wel ??? Altijd maar dom zeiken om het zeiken..... Volgens mij snap jij niet hoe het werk of wel ?

Als jij ergens voor betaald moet het werken.. Er is al genoeg gezeik geweest met spellen dit jaar.!!! Kun jij daar niet tegen is dat helemaaljouw probleem ;)

Link to comment
Delen op andere websites

jongens ga elkaar niet lopen afzeiken ok. het is over het algemeen bekent dat als er een nieuw spel uit komt en je het koopt en online wilt spelen dat er de eerste dagen problemen zijn omdat er meer dan 10 miljoen mensen gelijk alle updates enzo willen doen. als je dit wilt vermijden koop dan voortaan gewoon je spel later en dan heb je geen problemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...